פוצ'טינו השאיר מסר לשחקני טוטנהאם: "תמיד תהיו בלב שלי"

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | Gettyimages

אחרי חמש שנים וחצי במועדון, הארגנטיני הגיע בפעם האחרונה לחדר ההלבשה בשמו ובשם צוותו כתב: "אנחנו לא יכולים להיפרד מכם...". בשבת ב-14:30, ישיר בספורט1: הבכורה של מוריניו נגד ווסטהאם

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)
כמה שחיכינו שהליגה הטובה בעולם תשוב וזה קורה כבר מחר (שבת, 14:20 בשידור ישיר בספורט1). המחזור ה-13 בפרמיירליג ייצא לדרך בשעת צהריים מוקדמת עם המפגש הכה מסקרן, דרבי בין ווסטהאם לטוטנהאם שלראשונה תתייצב עם ז'וזה מוריניו על הקווים במקומו של מאוריסיו פוצ'טינו.


חמש שנים וחצי היה הארגנטיני בתפקיד מאמן התרנגולים, מאז הגיע מסאות'המפטון במאי 2014, אבל העונה טוטנהאם, פיינליסטית ליגת האלופות להזכירכם, צברה העונה 14 נקודות בלבד ב-12 מחזורים, רחוקה פער דו ספרתי מהטופ 4 בעקבות שלושה ניצחונות בלבד העונה ולמזלה בליגת האלופות היא בית נוח עם הכוכב האדום בלגרד ואולימפיאקוס, בנוסף לבאיירן מינכן שנמצאת לבדה בפסגה עם מאזן מושלם.


אתמול, במסיבת העיתונאים הראשונה של מוריניו בתפקיד מנג'ר טוטנהאם, עוד לפני שהוא ענה לשאלות התקשורת הבריטית במקום, הוא פתח ואמר: "עליי לדבר על מאוריסיו. אני צריך לברך אותו על העבודה שלו ולשתף אתכם על מה שדיברנו בינינו – טוטנהאם תמיד תהיה בית עבורו, הוא מוזמן מתי שהוא רק רוצה וכשהוא יתגעגע הדלת כאן תמיד פתוחה בפניו". 


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הוא חזר

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on



הלילה (בין חמישי לשישי) גם פרסם אחד מעוזריו של פוצ'טינו, חסוס פרס, את המחווה הנהדרת שהמנג'ר והצוות השאירו לשחקנים שלהם בשנים האחרונות. כידוע טוטנהאם תחת פוצ'טינו הייתה אחת הקבוצות שבצעה הכי פחות שינויים בסגל וגם הפכה לראשונה בכדורגל האנגלי שלא ביצעה אפילו לא שינוי אחד בקיץ 2018 (השלימה שנה וחצי ללא רכש מינואר 2018 ועד הקיץ האחרון), והחיבור בין הארגנטיני וצוותו לשחקנים היה חזק מאוד – גם אם לאחרונה היו דיווחים שרצון השחקנים לבצע שינוי על הקווים הוביל גם כן למינוי מוריניו.


פוצ'טינו, כשהוא לבוש במדי המועדון גם לאחר הפיטורים, גם בשם הצוות שעבד איתו, השאיר לשחקנים הודעה על הלוח הטקטי בחדר ההלבשה: "תודה רבה לכולכם. אנחנו לא יכולים להיפרד מכם…אתם תמיד תהיו בלבנו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי