גווארדיולה לספורט1: "ליברפול? אנחנו רודפים אחרי לסטר"

פפ גווארדיולה, סרחיו אגוארו
פפ גווארדיולה, סרחיו אגוארו | Michael Regan/Getty Images

מנג'ר מנצ'סטר סיטי לא מסתכל על הפער מהפסגה וחושש למצבו של אגוארו: "אנחנו הולכים לאבד אותו בתקופה הכי קשוחה של העונה". וגם: סטרלינג מתוסכל מה-VAR והשליטה המדהימה של צ'לסי, שלא סייעה לה ב-2:1

(גודל טקסט)
"מנצ'סטר סיטי הגיבה כמו אלופה אמיתית", זו הייתה הכותרת הבוקר (ראשון) ב"סקיי ספורט", שציטטה את דברי כוכב העבר רוי קין אחרי ה-1:2 של התכולים על צ'לסי. האלופה המכהנת נקלעה לפיגור מוקדם בשלב מוקדם, אחרי שאנגולו קאנטה במתפרצת מושלמת הכניע את אדרסון מקרוב, אבל קווין דה בריינה וריאד מחרז דאגו שהיתרון יחזיק מעמד דקות בודדות ושמרו על היתרון עד לסיום.


ליברפול אמנם ניצחה במשחק שנערך מוקדם יותר את קריסטל פאלאס ושמרה על פער תשע נקודות ביניהן, אבל המנג'ר פפ גווארדיולה מסרב להסתכל על הפסגה ובשיחה עם ספורט1 אמר לאחר המשחק: "זה היה משחק צמוד נגד קבוצת צמרת. היה לנו קשה בהתחלה, במיוחד אחרי השער שספגנו, אבל בחצי השני השתפרנו ואני חושב שניצחנו בצדק. ליברפול? קודם אנחנו צריכים לרדוף אחרי לסטר, היא לפנינו בטבלה, אחרי זה נראה".

גווארדיולה אמנם החמיא לשחקניו, אבל דבר די מדהים קרה אתמול באצטדיון האיתיחאד: שחקניו החזיקו בכדור רק 46.74 אחוז מהזמן וזה אומר שזה היה המשחק עם הכי פחות החזקת כדור בקבוצה של גווארדיולה ב-381 המשחקים האחרונים – כולל ימיו בברצלונה ובבאיירן מינכן. "צ'לסי שיחקה פשוט יוצא מן הכלל", הוסיף המנג'ר הקטלוני בשיחה עם BBC, "זה היה משחק צמרת ברמה גבוהה. רביעיית ההגנה שלנו שיחקה היטב וברגעים הכי קשים הבקענו במתפרצת. בכלל, היו לנו מספיק מצבים כדי לנצח".

בסיום המשחק השליח שלנו והחבר הכי טוב של קאנטה @nivdovrat ערך ראיון ראשון (לפחות שזכור לנו) עם מנג'ר הסיטיזנס פפ גווארדיולה ובו פפ הכריז – לרדוף אחרי ליברפול? אנחנו בכלל רודפים כרגע אחרי לסטר!

מוזמנים לצפות בראיון הקצר ולהגיב פה כמה אתם שונאים כמונו את ניב דברת pic.twitter.com/85QdWscgEy

— בשירות הוד מלכותה (@Sport1pod) November 23, 2019

מי שיצא פחות מרוצה מהמפגש הוא ראחים סטרלינג, ששוב לא מצא את הרשת – או יותר נכון, שוב ה-VAR לקח לו שער. החלוץ התלוצץ שכעת ה-VAR לקח לו יותר שערים משנתן לו והוסיף: "הדבר הזה הולך להרוג אותי", לצד סמיילים צוחקים כדי שבהתאחדות לא יפשרו את דבריו כביקורת ויעמידו אותו לדין. ואם כבר העמדות לדין, אז ברנרדו סילבה, שהיה מושעה מהמשחק ערב פרשת הציוץ על בנז'מין מנדי, ראה את ריאד מאחרז, מי שהחליף אותו בהרכב, זוכה בתואר מצטיין המשחק.



מנצ'סטר סיטי חלפה על פני צ'לסי בטבלה בזכות הניצחון, מדורגת כעת במקום השלישי עם 28 נקודות מול 37 של ליברפול, 29 של לסטר ו-26 של צ'לסי, והיא בשני המחזורים הבאים תתארח אצל ניוקאסל וברנלי לפני שתארח את הדרבי מול מנצ'סטר יונייטד ב-7.12. בקבוצה יקוו שלמפגשים אלה יהיה כשיר סרחיו אגוארו, שהוחלף אתמול 13 דקות לסיום המשחק וגווארדיולה אישר שקיים חשש שזו פציעה שתשבית אותו לזמן מה: "הרופאים יצטרכו להסתכל ואמנם זו הייתה נראית כמו מכה, אבל יכול להיות שיש שם נזק ואנחנו נדע יותר מחר. זה מרגיש שיש לו משהו בשריר ושאנחנו הולכים לאבד אותו בתקופה הכי קשוחה של העונה, אבל זה מה שיש ויש לנו שחקנים צעירים שננסה אותם".


לעומת קון, גווארדיולה אישר שגם שני השחקנים האחרים שהחליף, דויד סילבה ורודרי שיצאו גם הם בעקבות מכות שספגו, אמורים להתאמן השבוע כרגיל וכי הם הוחלפו רק כתוצאה ממכות שספגו ומעייפות, אך לא מעבר.


מן העבר השני, מנג'ר צ'לסי פרנק למפארד סיכם: "שלטנו במשחק, הראינו דברים נהדרים והרגשנו שאנחנו בעניינים, אבל כנראה שאי אפשר באמת לשלוט נגד מנצ'סטר סיטי. השער הראשון שספגנו היה חוסר מזל והשער הנהדר של מחרז שינה את המשחק. אני מרוצה מאיך שנראינו, אבל כנראה שהפסדנו בגלל הדברים הקטנים. אנחנו רק בתחילתו של תהליך, יש לנו שחקנים בודדים ששיחקו בליגת האלופות בעונה שעברה, ואנחנו רוצים יותר מזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי