מוריניו ישוחח עם אריקסן, הקשר צפוי להימכר בינואר

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Catherine Ivill/Getty Images

"המיוחד" הוביל את טוטנהאם לניצחון חוץ ראשון לאחר 10 חודשים ואמר בתום ה-2:3 על ווסטהאם: "מי שרואה את התוצאה יכול לחשוב שהיה לנו קשה, 1:3 או 0:4 יותר משקף". הדני רוצה לעזוב, יונייטד או ריאל יפנו?

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

עשרה חודשים לא הצליחה לנצח טוטנהאם משחק חוץ, מאז ה-20 בינואר התרנגולים רשמו שלוש תוצאות תיקו ותשעה הפסדים, אבל אתמול (שבת) הרצף נקטע בהדרכת המנג'ר החדש והכל כך אהוב על הפרמיירליג, ז'וזה מוריניו. "המיוחד" הוביל את קבוצתו החדשה ל-2:3 נפלא על ווסטהאם, תוצאה קצת משקרת לאור יתרון 0:3 מוצדק בדקה ה-50, שבדקות 73 ו-90 צומק על ידי הפטישים.

כבר אתמול (שבת) מוריניו נתן את רשמיו הראשוניים על המפגש ("הייתי מאושר עד השערים שספגנו"), אבל הבוקר פרסמה טוטנהאם ציטוטים נוספים של "המיוחד", שהתנצל בפני אוהדי הקבוצה. בסיום המשחק ניגש מוריניו אמנם ליציע החוץ, אולם לא התקרב לאלפי אוהדי התרנגולים וגם די במהרה ירד לחדר ההלבשה, דבר שרבים התקשו להבין לאור הקריאות בשמו.

כעת, מי שהחליף את מאוריסיו פוצ'טינו שפוטר השבוע לאחר חמש שנים וחצי בתפקיד, הסביר את ההחלטה שלא לגשת לאוהדים: "לא הרגשתי שאני צריך לגשת לאוהדים בסיום המשחק, כי לא אני הסיפור פה, אלא השחקנים. אני מתנצל על זה כי היו אלפי אוהדים שהגיעו ותמכו בנו, נהנו והבינו את השחקנים – וכעת הם גם שמחים כמוהם".


קיין. 10 חודשים ללא ניצחון חוץ הסתיימו (ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images)

עוד אמר מוריניו על ניצחון החוץ הכל כך יקר: "זה היה מאוד חשוב, כי 11 חודשים לא הייתה מוזיקה בחדר ההלבשה במשחק חוץ, שום חיוך או שמחה. מגיע להם לשמוח ואני שמח איתם. אם מישהו היה רואה את התוצאה הוא יכול היה לחשוב שהיה לנו משחק קשה, אבל 1:3 או 0:4 היה יותר משקף. השחקנים שלי שילמו בסיום את מחיר העבודה הקשה שלהם השבוע, אחרי פגרת נבחרות ושינוי מאמן, בחור חדש שהגיע עם אימונים שונים".

לקראת חלון ההעברות של ינואר, אחרי שבמסיבת העיתונאים הראשונה שלו ביום חמישי האחרון הוא טען שלא יבצע שינויים בסגל, יהיה מעניין לראות אם כריסטיאן אריקסן לא יעזוב – ועל פי ההערכות כרגע, בהחלט נראה שאלה ימיו האחרונים בקבוצה. אריקסן רק עלה מהספסל אתמול ולפני המשחק מוריניו הסביר כי הוא לא פתח איתו כי הוא צריך עוד לשוחח איתו ולהבין אם הראש והלב שלו בטוטנהאם או שמא במקום אחר. כידוע, הדני הבינלאומי מסיים את חוזהו בתום העונה ורבים הופתעו שלא נמכר כבר בקיץ האחרון.

עם זאת, לפי "דיילי מייל", גם "המיוחד" לא יוכל לשנות את דעתו של כריסטיאן אריקסן שצפוי לעזוב. הקשר בן ה-27 נחשב בשלב זה למועמד מוביל לריאל מדריד ולמנצ'סטר יונייטד, שעשויות לפנות בניסיון לצרף אותו בינואר הקרוב בסכום נמוך במיוחד לאור העובדה שבאותה המידה גם יוכלו לסכם איתו על מעברו ללא כל תמורה לעונה הבאה. מקרה דומה, כזכור, היה עם אלכסיס סאנצ'ס שעזב את ארסנל תמורת כ-20 מיליון ליש"ט מכיוון שהיה חצי שנה לפני סיום חוזהו – אם אריקסן אכן יעבור לשדים האדומים, הם בוודאי יקוו לתפוקה טובה אפילו מעט יותר.


גם "המיוחד" לא ישנה את דעתו? אריקסן (ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי