דיווח: פוגבה מסרב לשחק כדי לכפות את עזיבתו בינואר

פול פוגבה
פול פוגבה | Shaun Botterill/Getty Images

לפי "סאן", הקשר שנעדר מאז ספטמבר, החלים לחלוטין מהפציעה אך רוצה לעזוב לריאל מדריד. סולשיאר הגיב: "הוא לא יכול להתאמן". עוד ביונייטד: נוויל הכריז שפוצ'טינו הוא האיש המתאים וקורא לנורבגי להתחזק בינואר

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד ממשיכה לאכזב ומי שעדיין לא יכול לעזור לה והולך ונשכח הוא הקשר פול פוגבה. הצרפתי בן ה-26 לא שיחק, כזכור, מאז ה-30 בספטמבר כשיונייטד סיימה בתיקו 1:1 נגד ארסנל. הקשר השלים 90 דקות אך סבל מפציעה בכף רגלו. בעוד אולה גונאר סולשיאר עומד מאחוריו וממתין לשובו, באנגליה מדווחים כי פוגבה כבר כשיר לשחק. לפי "סאן", הצרפתי מסרב לשחק למרות שהוא בריא לחלוטין משום שהוא רוצה להכריח את הקבוצה לשחרר אותו בינואר לריאל מדריד. פוגבה מאס בבינוניות של הקבוצה וחושש מפציעה נוספת שתמנע ממנו את המעבר.


סולשיאר אמר בעניין: "הוא לא יכול להתאמן. עשינו לו בדיקות נוספות לפני היציאה לפגרת הנבחרות והוא עדיין לא החלים מהפציעה". מנגד, הקשר עצמו מקפיד להעלות סרטונים על משחקי הכדורסל שלו לצד המשך השיקום. הנורבגי התייחס לכך: "אנחנו לא משחקים כדורסל. אני לא רואה הרבה כדורסלנים שמשתמשים בקרסול שלהם וסופגים תאקלים. הוא מגביר את ההתאוששות שלו. הפציעה הייתה לשישה-שבעה שבועות. הוא הולך על הליכון, מפדל באופניים, אנחנו מקווים שיחזור עוד ב-2019".

העונה רשם פוגבה שש הופעות בלבד בכל המסגרות, חמישה משחקי ליגה ומשחק נוסף בגביע הליגה. הוא לא שיחק אפילו לא פעם אחת בליגה האירופית. לזכותו שני בישולים, במחזור הפתיחה במהלך הניצחון 0:4 על צ'לסי.



פול פוגבה. מסרב לשחק? (Michael Regan/Getty Images)

 

עוד ביונייטד, שחקן העבר של המועדון והפרשן בהווה גארי נוויל הודה שמאוריסיו פוצ'טינו הוא האיש הנכון לקבל את התפקיד: "לפני שנתיים וחצי כשפיטרו את לואי ואן חאל אמרתי שפוצ'טינו הוא זה שצריך לקבל את התפקיד ולא ז'וזה מוריניו אז אני לא יכול לשבת כאן ולהגיד שהוא לא מתאים לקבוצה, הוא חד משמעית כן".


מעבר לכך, נוויל סיפק עצה לסולשיאר שכזכור שיתף איתו פעולה כשחקן וקרא לו לבזבז כסף בחלון ההעברות הקרוב ולחזק את הקבוצה: "הוא צריך לבצע רכש בינואר, עבור עצמו, הוא חייב לצרף שניים או שלושה שחקנים מנוסים, הוא חייב לדרוש את זה. הוא לא יהיה שם כדי לקצור את הפירות ליסודות שהוא מניח, יש הרבה שחקנים צעירים וטובים על המגרש שאני ממש נהנה לראות, אבל אם לא יכניסו סביבם שחקנים בכירים שיציבו את הסטנדרט עבורם כדי ליידע אותם איך משחקים במנצ'סטר יונייטד ומהן הציפיות – הן לא יוכלו להתבגר ולהתקדם. הם לא יודעים איך לגשת למשחק חוץ בפרמיירליג.. השחקנים הוותיקים במועדון לא משמ כאן. חלק פצועים, חלק על הספסל". נוויל הוסיף וסיפר על השוני הגדול מימיו כשחקן צעיר במועדון.


סולשיאר. נוויל ממליץ לו לבזבז והרבה בינואר (ANDREJ ISAKOVIC/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי