"ארסנל מחפשת מאמן ברמה גבוהה": נחשפה רשימת המועמדים

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | David Ramos/Getty Images

לאחר פיטוריו של אונאי אמרי, התותחנים נחושים למנות שם בעל שיעור קומה: מסימיליאנו אלגרי, ברנדן רוג'רס, קרלו אנצ'לוטי, מיקל ארטטה ונונו אספיריטו על הכוונת

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)
אחרי רצף תוצאות עגום במיוחד, הפסד אמש לפרנקפורט בליגה האירופית ופתיחת העונה הגרועה ביותר של המועדון מזה 37 שנה, ארסנל הכריזה היום (שישי) על פיטוריו של אונאי אמרי שהוביל את התותחנים ב-18 החודשים האחרונים. מי שיחליפו באופן זמני על הקווים הוא פרדי ליונגברג, שכיכב בעבר בקבוצה ואמור להדריך את השחקנים עד אשר יימצא מחליף ראוי.


על פי "סקיי ספורטס", ראשי ארסנל מחפשים מאמן ברמה הכי גבוהה, אך באותה נשימה גם מודעים לכך שזה לא צפוי להיות פשוט לצרף אחד כזה בעיצומה של העונה. נכון לרגע זה, רשימת המועמדים להחליף את אמרי מורכבת מחמישה שמות: מסימיליאנו אלגרי (נמצא בשנת שבתון), ברנדן רוג'רס, (מנג'ר לסטר) קרלו אנצ'לוטי (מאמן נאפולי), מיקל ארטטה (עוזר מאמן מנצ'סטר סיטי) ונונו אספיריטו סנטו (מנג'ר וולבס).


המועמד המועדף על ראשי ארסנל הוא ככל הנראה אלגרי, שבניגוד לשאר המועמדים נמצא בשנת שבתון, אולם אקס יובנטוס צפוי להעדיף לבנות קבוצה בצורה מסודרת. "מסימיליאנו רוצה לאמן את ארסנל ולא הייתי פוסל את המועמדות שלו, אך ישנם כמה סימני שאלה כמו רמת האנגלית שלו ואי רצונו להגיע באמצע העונה", נכתב בסקיי. שם נוסף שמוזכר כמועמד מוביל הוא זה של אספריטו, כשהעובדה שסוכנו, ז'ורז'ה מנדש, נמצא ביחסים מצוינים עם ראול סנלהי, המנהל המקצועי של ארסנל, עשויה לסייע בהאצת המגעים בין הצדדים.



הכתובת הייתה על הקיר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי