ליונברג מדבר לראשונה: "לאמן את ארסנל זה כבוד גדול עבורי, אפשר לשנות את המצב"

פרדי ליונברג
פרדי ליונברג | GLYN KIRK/AFP via Getty Images

מאמנם הזמני של התותחנים מתכונן למשחקו הראשון על הקווים אצל נוריץ' (שבת, 15:50, ישיר בספורט2) והציג חזית אופטימית מאוד: "יש לי ניסיון במצבים כאלה. אני חושב שיש כאן קבוצה טובה, עם שחקנים מהטובים בעולם"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ארסנל תצא מחר (ראשון) לדרך חדשה כשתתארח אצל נוריץ' (15:50, ישיר בספורט2) כשעל הקווים של התותחנים יעמוד פרדי ליונברג, כוכב העבר של המועדון והמאמן הזמני, זאת לאחר שאונאי אמרי סיים אמש שדרכו במועדון לאחר שרשם את רצף התוצאות הרע ביותר של המועדון מאז 1992.

עוד לפני הבכורה של השוודי נגד הקנריות, ליונברג סיפק לראשונה את תחושותיו לקראת התפקיד החדש: "זה כבוד גדול מאוד בשבילי. אני מרגיש בתוכי אנרגיה מיוחדת מאוד. ברור שהתוצאות האחרונות ומה שעבר על המועדון גורמים לעצבות מסוימת. אני מכבד את ההחלטה את של ראשי המועדון שסמכו עליי. אני חושב שזאת קבוצה נהדרת ויש לנו כמה מהשחקנים הטובים בעולם".

לפי הפרסומים, הנהלת הקבוצה הלונדונית מעוניינת להחתים מאמן בעל שיעור קומה בכדורגל העולמי, כשגם מקסימיליאנו אלגרי וברנדן רודג'רס נמצאים בין המועמדים. "ההנהלה פשוט אמרה לי להתרכז במשחק הבא ולעשות הכי טוב שאני יכול, ומשם כבר נראה. יש לנו משחק ביום ראשון הקרוב ואני אנסה להיות הכי טוב".

ליונברג עם אובמיאנג.
ליונברג עם אובמיאנג. "יש לנו כמה מהשחקנים הטובים בעולם" (Harriet Lander/Getty Images)

"אתמול, כשבאתי להעביר את אימון הקבוצה, הייתה לשחקנים אווירה מעט מוזרה, אחרי שהמאמן והצוות אליהם הם התרגלו נעלמו. יש לי ניסיון בקבוצות כדורגל, בהן מצב הרוח היה ירוד לגמרי אצל השחקנים ואנשי הצוות, ולדעתי יש כמה דברים שאני יכול לעשות על מנת להרים אותם, אבל בסופו של יום – אם נשחק כדורגל טובות והתוצאות יהיו בהתאם, לא יהיה דבר יותר טוב מזה" סיכם ליונברג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי