מוריניו העביר מסר לאוהדי טוטנהאם והחמיא לדלה עלי: "היה פנומנלי"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images

לאחר שרשם ניצחון ליגה שני ברציפות עם 2:3 על בורנמות', "המיוחד" שיבח את הקשר שכבש צמד: "הוא הדבר הכי טוב שיכול לקרות למאמן". על הקהל: "הוא אוהב את הקבוצה, יהיו לו סיבות לאהוב אותי אם יתחבר לעבודה שלי"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

השפעתו המיידית של ז'וזה מוריניו על טוטנהאם הורגשה אתמול (שבת) פעם נוספת, לאחר שהתרנגולים גברו 2:3 על בורנמות', חיברו ניצחון שני רצוף בפרמיירליג ובעקבות כך קפצו מהמקום ה-14 למקום החמישי בטבלה, אם כי וולבס, שפילד, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד עלולות לעקוף אותה עד לסיום המחזור.

למרות שהתקפת התרנגולים מתפקדת היטב מאז הגעתו של "המיוחד", טוטנהאם עדיין לא הצליחה לשמור על רשת נקייה תחת שרביטו של מוריניו ואתמול היא ספגה שני שערים לאחר שהובילה 0:3: "היינו בשיא כשכבשנו את השער השלישי, התקרבנו לרביעי ואז הם הבקיעו את הראשון שלהם ושינו את המשחק", סיכם מוריניו את הניצחון, "הרגשתי שהחבר'ה היו מעט עייפים. שיחקנו טוב לפרקים ארוכים, היו לנו כמה רגעים מלחיצים אבל אני חושב שהאוהדים נהנו. הבקענו שבעה שערים בארבעה ימים".

בתום המשחק, הפורטוגלי התייחס לאוהדי טוטנהאם כשאמר ל-"BBC": "הקהל אוהב את הקבוצה. אני לא אומר שהם לא אוהבים אותי, אלא מקבלים אותי כמקצוען ברמה הגבוהה ביותר שרוצה לתת את המקסימום למועדון. לאוהדים יהיו יותר סיבות לאהוב אותי אם הם יתחברו לעבודה שאני עושה, אך הם עומדים מאחורי הקבוצה ורואים אותנו עובדים קשה כדי להגיע למקום בטבלה שישקף יותר את הכישרון בסגל".

דלה עלי. פורח תחת מוריניו (Stephen Pond/Getty Images)
דלה עלי. פורח תחת מוריניו (Stephen Pond/Getty Images)

השחקן שהכי נהנה מאז הגעתו של מוריניו הוא בוודאי דלה עלי, שספג ביקורות קשות על יכולתו החלשה מתחילת העונה, אך הרשית כבר שלוש פעמים מהרגע שהפורטוגלי נחת על הקווים ואתמול היווה גורם מרכזי בניצחון, כשכבש צמד: "לדעתי, היו לו שלוש הופעות פנומנליות מאז שהגעתי", החמיא המאמן לקשר, "הוא משחק בעמדה שבה הוא שמח ומרגיש בנוח ואני חושב שזו העמדה הכי טובה בשבילו, מאחורי הארי (קיין). אנחנו גם נותנים לו את המרווחים שהוא זקוק להן כדי לבטא את היצירתיות שתמיד הייתה לו".

"הוא הדבר הכי טוב שיכול לקרות למאמן", המשיך מוריניו, "כולם דיברו עליו, התקשורת והאוהדים ביקרו אותו מהסיבות הנכונות. הוא משחק ממש, ממש, ממש טוב ואני לא יכול לבקש ממנו יותר". עלי לא הצליח להשלים את השלושער הראשון שלו במדי טוטנהאם, אך כן רשם צמד במשחק ביתי לראשונה מאז ינואר 2017 וכאשר ירד לספסל, הוא עשה זאת לקול מחיאות הכפיים של האוהדים.

טוטנהאם משתקמת. מוריניו מברך את עלי ( Catherine Ivill / Staff)
טוטנהאם משתקמת. מוריניו מברך את עלי ( Catherine Ivill / Staff)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי