דיווח: טוטנהאם תקבל פיצוי אם פוצ'טינו יחתום בקבוצה אחרת העונה

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | Gettyimages

ב"טלגרף" חשפו: כל מועדון שיחפוץ בשירותיו של המאמן עד הקיץ הקרוב, יצטרך לפצות את הספרס בסכום כספי שעליו יסכם עם הנשיא דניאל לוי. הארגנטינאי התראיין והצהיר: "אני פתוח להצעות, לא צריך הרבה זמן להתאושש"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

כל קבוצה אשר תחפוץ בשירותיו של מאוריסיו פוצ'טינו בעונה הנוכחית, תיאלץ לשבת למשא ומתן עם נשיא טוטנהאם דניאל לוי – כך פורסם הערב (שני) ב"טלגרף", שם חשפו כי כחלק מתנאי העזיבה של המאמן הארגנטינאי, שפוטר על ידי הספרס לפני שבועיים, המועדון הלונדוני יהיה זכאי לפיצויים מכל קבוצה שתרצה להחתים אותו מעתה ועד הקיץ הקרוב.

הסעיף תקף גם לגבי קבוצות מחוץ לליגה אנגלית, כדוגמת באיירן מינכן שהוזכרה פעמים רבות כמועמדת להחתים את פוצ'טינו לאחר שניקו קובאץ' סיים את דרכו בבוואריה. ב"טלגרף" דיווחו כי גם ארסנל שוקלת את מועמדותו של הארגנטינאי, אך חבריו של המאמן ייעצו לו לקחת הפסקה ולחכות להצעה טובה יותר.

בנוסף, בניגוד לפרסומים שעלו במהלך סוף השבוע האחרון, פוצ'טינו לא יצטרך לשלם פיצוי על סך 12.5 מיליון ליש"ט במקרה שיקבל משרה אחרת בפרמיירליג העונה, אלא ייאלץ לוותר על השכר מצד התרנגולים, בעוד הקבוצה שתיקח אותו תהיה חייבת להגיע להסכם עם לוי בנוגע לגובה הפיצוי.

פוצ'טינו ייאלץ לוותר על המשכורת אם יחתום בקבוצה חדשה (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images)
פוצ'טינו ייאלץ לוותר על המשכורת אם יחתום בקבוצה חדשה (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images)

טרם ידוע האם לוי יהיה מוכן לנהל משא ומתן עם ארסנל, או לחילופין עם מנצ'סטר יונייטד אשר לוטשת עיניים לעבר פוצ'טינו לכאורה, כאשר בטוטנהאם מסרבים לדון בחוזים של עובדי המועדון בהווה ו/או בעבר. דבר נוסף שלא ברור, הוא משך הזמן מעבר לעונה הנוכחית שבו טוטנהאם תהיה זכאית לפיצוי. החלק המפתיע הוא שבהודעה הרשמית מטעם המועדון לגבי הפרידה מפוצ'טינו, נכתב כי שני הצדדים "שוחררו מכל חובותיהם".

בינתיים, הארגנטינאי בן ה-47, שלא מיוצג על ידי סוכן, נסע למולדתו וביקר במועדון נעוריו ניואלס אולד-ביוז. בראיון ל"פוקס ספורטס" ארגנטינה, פוצ'טינו אישר כי בכוונתו לחזור לאמן באירופה ושאינו מעוניין להיות מושבת לזמן רב: "יש המון מועדון ופרויקטים אטרקטיביים שאוכל לקחת. אבל בינתיים, הדבר הכי חשוב עבורי הוא לנקות את הראש אחרי חמש עונות וחצי מדהימות עם טוטנהאם".

האנזי פליק. פוצ'טינו יחליפו בבאיירן בקרוב?Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images)
האנזי פליק. פוצ'טינו יחליפו בבאיירן בקרוב?Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images)

"המטרה שלי היא למצוא את היכולת לבנות את עצמי מחדש ולהחזיר לעצמי את המוטיבציה", המשיך המאמן, "אני מתכוון לחזור לאמן באירופה. קשה לי לדמיין את עצמי באיזשהו פרויקט בארגנטינה. עם זאת, למען משפחתי, לא הייתי פוסל לעבוד כאן בעתיד. כרגע אני צריך להירגע כמה ימים, לא היה לי הרבה זמן לעכל את מה שקרה. החלטתי הראשונה הייתה לחזור לארגנטינה ולבקר את משפחתי וחבריי, אבל אני מצפה לחזור לאירופה כדי לקבל החלטות על עתידי. בגילי, אני לא צריך הרבה זמן להתאושש. אני פתוח לשמוע הצעות שיוגשו בפניי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי