מוריניו חוזר לאולד טראפורד: "אוהב לאמן במשחקים גדולים"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | BEN STANSALL/AFP via Getty Images

הפורטוגלי יפגוש את האקסית (רביעי, 21:10, ספורט2) מולה הפסיד רק 3 פעמים ב-20 משחקים ולא נוטר טינה: "ניצחתי ולמדתי, הזמן אחרי הפיטורים היה חשוב, הפרק הזה נסגר". בממלכה החמיאו: "החזיר את הכוכבים לכושר"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)
במחזור השלישי בעונה שעברה, 27 באוגוסט, טוטנהאם הגיעה לאולד טראפורד והביסה 3:0 את מנצ'סטר יונייטד, שעל הקווים שלה עמד ז'וזה מוריניו. המאמן זכה למחיאות כאפיים מהאוהדים וזעם על התקשורת: "יש לי שלוש זכיות בפרמיירליג, יותר מכל שאר המאמנים יחד. ריספקט!". מחר (21:10, שידור ישיר בספורט2) הוא יפגוש את האקסית לראשונה מאז פוטר לפני שנה ויקווה להמשיך ברצף הניצחונות הרצופים של הספרס. "המיוחד" מחזיק ברקורד מצוין נגד מנצ'סטר יונייטד – הוא ניצח בתשעה מ-20 משחקים והפסיד רק שלוש פעמים.


עם שני ניצחונות הליגה הרצופים קפצו התרנגולים עד למקום החמישי בטבלה, רחוקים רק שש נקודות מליגת האלופות. טוטנהאם כבשה עשרה שערים עם המאמן החדש (כולל ליגת האלופות). הפורטוגלי מתלבט האם לשמור על המערך מהמשחק האחרון בו מוסא סיסוקו משחק בכנף ימין על חשבונו של לוקאס מורה. הוגו לוריס ואריק לאמלה ימשיכו להיעדר. כריסטיאן אריקסן, שכלל לא שותף במחזור האחרון, ימשיך על הספסל. מי שירצה לספר את הסטטיסטיקה שלו הוא הארי קיין שב-11 משחקים נגד יונייטד כבש פעמיים בלבד/


באנגליה החמיאו למוריניו: "הגעתו הוציאה את המיטב מחלק מהשחקנים שכבו לאחרונה תחת מאוריסיו פוצ'טינו. הוא הפך את סרג' אורייר לקאפו החדש, דלה עלי נראה כמו דלה עלי ולא כמו מתחזה ואפילו מביא הכדורים נרתם לקבוצה".



הארי קיין. מאזן עגום נגד השדים האדומים (ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images)


מוריניו אמר: "אני מרגיש טוב, אני אוהב לאמן במשחקים גדולים ולשחק נגד הקבוצות הטובות ביותר וזה דבר חשוב. אני יכול להגיד שהייתי מאושר במנצ'סטר יונייטד, יש לי קשר נהדר עם האוהדים. אני כן מצפה לכבוד אבל מבין שאני והם יריבם מחר. אני רוצה שטוטנהאם תנצח כמובן. אני מצפה שהם ישכחו אותי ויתמכו בקבוצה שלהם. אולי לאחרים זה יהיה מוזר אבל אני לא הנושא".


על אף שפוטר בדצמבר 2018 וגרר אנטי גדול, מוריניו זוכר את תקופתו בטובה: "הם חלק מספר ההיסטוריה והחוויות שלי, זה פרק סגור. עזבתי את המועדון, לקחתי את הזמן כדי לעבד את מה שקרה ולהכין את האתגר הבא. ביונייטד ניצחתי ולמדתי, הזמן שהיה אחר כך היה טוב עבורי". לסיום ציטט מוריניו את נלסון מנדלה: "אני לעולם לא מפסיד, אני מנצח או לומד". כשנשאל על יונייטד הנוכחית: "זה לא בשבילי לנתח אותם עכשיו, אני חושב עליהם רק כיריבה". 


על השחקנים שמסיימים חוזה: "אני לא הולך לדון בתקשורת על דברים אינדיבידואליים. אבל כן, שוחחתי עם מר לוי על כריסטיאן אריקסן, טובי אלדרווילד ויאן ורטונחן. אני מדבר גם איתם, אנחנו מנסים למצוא פתרון".



מוריניו. "לעולם לא מפסיד – אני מנצח או לומד" (Justin Setterfield/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי