צפו: 1:4 מוחץ למנצ'סטר סיטי על ברנלי, ז'סוס כיכב עם צמד מבריק

גבריאל ז'סוס
גבריאל ז'סוס | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

הפער מליברפול עומד על שמונה נקודות. אלופת אנגליה נהנתה מיום נהדר של החלוץ הברזילאי, שסובב באומנות את הראשון וכבש מהאוויר את השני. רודרי ומאחרז הוסיפו. פאלאס חמישית לאחר 0:1 על בורנמות'

(גודל טקסט)
מחזור אמצע השבוע בפרמיירליג האנגלית נפתח היום (שלישי) עם שני משחקים, כשבמוקד האלופה מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:4 על ברנלי בדרך להדבקת הפער מליברפול שבפסגה. קריסטל פאלאס המשיכה את העונה הנפלאה שלה וטיפסה למקום החמישי לאחר ניצחון ביתי על בורנמות'.


ברנלי – מנצ'סטר סיטי 4:1
התכולים ידעו היטב כי לאחר התיקו נגד ניוקאסל ביום שבת האחרון, הם חייבים לנצח בכל משחק כדי להמשיך ולחלום על אליפות שלישית ברציפות. הקבוצה של פפ גווארדיולה יצאה הערב לאצטדיון "טרף מור" של ברנלי, המדורגת 11 בטבלה.


את מקומו של סרחיו אגוארו הפצוע תפס גבריאל ז'סוס הברזילאי, שלאחר 24 דקות בלבד של כדורגל דאג לספק את אחד משערי העונה, עם סיבוב אומנתי מפינת הרחבה היישר לרשת של ניק פופ. בדקה ה-50 ז'סוס השלים צמד לאחר שקיבל כדור מברנרדו סילבה וכבש מהאוויר.


ז'סוס. צמד אדיר של הברזילאי אצל ברנלי (Alex Livesey/Getty Images)
ז'סוס. צמד אדיר של הברזילאי אצל ברנלי (Alex Livesey/Getty Images)


בדקה ה-68 של זה היה תורו של רודרי לכבוש שער יפהפה, כשהספרדי עמד במקום הנכון לכדור חוזר מההגנה הסגולה, הניף את רגלו הימנית והפציץ את הרשת עם בעיטה אדירה. ריאד מאחרז המחליף דאג בדקה ה-87 להפוך את המשחק לתבוסה, אך כעבור דקה רובי בריידי צימק ובכך חתם את ניצחונה של מנצ'סטר סיטי, שצמצמה זמנית את הפער מהפסגה לשמונה נקודות.


קריסטל פאלאס – בורנמות' 0:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
הקבוצה מדרום לונדון חיברה הערב ניצחון שני ברציפות, ובכך המשיכה את העונה הנפלאה שעוברת עליה, זאת למרות רצף ההפסדים לקבוצות הגדולות בשבועות הקודמים. החבורה של רוי הודג'סון אירחה הערב את בורמות', שנמצאת במומנטום רע מאוד וניתן היה לראות את זה מעולה על כר הדשא, כאשר המארחים נותרו בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-19, כשממדו סאקו ראה כרטיס אדום ישיר לאחר עבירה ברוטלית. למרות החיסרון הקבוצתי, קריסטל פאלאס נותרה דומיננטית יותר במגרש, ובדקה ה-76 הצליחה לכבוש את שער הניצחון לאחר מבצע אישי מבריק של ג'פרי שלופ, והעניק לקבוצתו את המקום החמישי בליגה באופן זמני.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי