רשמית: העונש של צ'לסי קוצר, תוכל להחתים שחקנים בינואר

מאמן צ'לסי
פרנק למפארד | DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP/Getty Images

באנגליה מבשרים חדשות טובות לקבוצה של למפארד: הערעור התקבל, איסור ההעברות שהוטל על הבלוז נחתך בחצי ומשמעות הדבר היא שהמאמן יוכל לחזק את הסגל כבר בחלון הקרוב

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

בפברואר האחרון ספגה צ'לסי עונש מפיפ"א על החתמת שחקנים קטינים בצורה לא חוקית, ובשל כך הוטל עליה אמברגו העברות לשני החלונות הקרובים – כלומר, קיץ 2019 וינואר 2020. המועדון הלונדוני הגיש ערעור, כמובן, אך במאי האחרון דחתה פיפ"א את הערעור והעונש נשאר. הבלוז פנו ל-CAS, בית הדין הגבוה לערעורי ספורט, והיום (שישי) הערעור התקבל והעונש קוצר, כך שהקבוצה תוכל לצרף שחקנים כבר בינואר הקרוב.

הבלוז נאצלו להסתדר בתחילת העונה עם הסגל של העונה שעברה, בתוספת לכריסטיאן פוליסיק (שחתם עוד לפני האיסור), מתאו קובאצ'יץ' שהגעתו אופשרה בגלל סעיף בחוזהו ושחקנים שחזרו מהשאלה כדוגמת תמי אברהם ומישי באטשוואי. עד כה הצליח המאמן פרנק למפארד לעמוד בלחץ עם הסגל הקצר, וכשהוא מתבסס על צעירים בוגרי מחלקת הנוער של המועדון הצליח לפתוח את העונה בצורה מצוינת והציב את הקבוצה במקום טוב להגיע לליגת האלופות.

CAS קבע כי הבלוז אכן הפרו את החוק הנוגע להחתמת שחקנים מתחת גיל מסוים, אך לא בממדים שמצאה פיפ"א, והפחית את העונש לחלון העברות אחד – שכבר עבר לפני תחילת העונה – וקנס של 300 אלף פרנקים שווייצרים, סכום השווה ערך ל-230 אלף ליש"ט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי