הוציאה עצבים: טוטנהאם דרסה 0:5 את ברנלי. צפו בתקציר

הארי קיין חוגג
הארי קיין חוגג | Shaun Botterill/Getty Images

שלושה ימים לאחר ההפסד המאכזב למנצ'סטר יונייטד, התרנגולים ומוריניו התפוצצו בבית עם מופע נהדר של סון, כולל שער לאחר שרץ מגרש שלם עם הכדור. לוקאס מורה וסיסוקו הוסיפו. ווטפורד ופאלאס נפרדו ב-0:0

(גודל טקסט)

לאחר מחזור אמצע השבוע בליגה האנגלית, טוטנהאם חזרה הערב (שבת) לביתה והתפוצצה על ברנלי המסכנה עם חמישייה גדולה. במקביל, ווטפורד נשארה במקום האחרון בטבלה לאחר תיקו מאופס אצל קריסטל פאלאס, שמצידה איבדה הרבה מאוד גובה לאחר שהצליחה להשתחל לצמרת.

טוטנהאם – ברנלי 0:5
מדהימה. מבריקה. נהדרת. אפשר לתאר את ההופעה של טוטנהאם בכל המילים האלה, זאת לאחר שהתרנגולים פירקו 0:5 את ברנלי, במשחקו בו הונג מין סון והארי קיין הצטיינו עם שערים שלבטח יופיעו ברשימת שערי העונה.

שלושה ימים בלבד לאחר ההפסד אצל האקסית מנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו ושחקניו הצליחו לשים את האכזבה הגדולה ולעלות היישר למקום החמישי בליגה. זה התחיל כבר לאחר ארבע דקות של משחק, כשקיין הפציץ את הרשת של ניק פופ ב-25 מטרים עם בעיטה אדירה. עוד לפני הדקה העשירית, סון יצא למבצע אישי נהדר בתוך הרחבה, נעצר אצל פופ, אך לוקאס מורה כבש בראשו את הכדור החוזר.

התרנגולים התפוצצו על כר הדשא (IAN KINGTON/AFP via Getty Images)
התרנגולים התפוצצו על כר הדשא (IAN KINGTON/AFP via Getty Images)

המופע הנהדר של סון המשיך בדקה ה-32, כאשר הדרום קוריאני קיבל כדור על סף הרחבה שלו, והחל בריצה אדירה. כשראה כי אינו יכול למסור לחבר בחולצה לבנה, הוא חלף על כל השחקנים במגרש וסיים את המהלך האדיר עם שער קטלני. בדקה ה-54 קיין השלים צמד במשחק עם בעיטה חזקה מ-16 מטרים, שנעצרה רק ברשת העליונה של ברנלי. בדקה ה-74 טוטנהאם יצאה להתקפה נוספת, כשמוסא סיסוקו החליף מסירות עם קיין, והצרפתי חתם את המשחק עם שער חמישי.

מוריניו. מרוצה ממה שהוא ראה (Shaun Botterill/Getty Images)
מוריניו. מרוצה ממה שהוא ראה (Shaun Botterill/Getty Images)

תוצאה נוספת
ווטפורד – קריסטל פאלאס 0:0


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי