סולשיאר: "אני רואה שיפור, זה המשחק הכי טוב שלנו"

מרקוס ראשפורד, דויד דה חאה, אשלי יאנג
מרקוס ראשפורד, דויד דה חאה, אשלי יאנג | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

מנצ'סטר יונייטד שוב ניצחה בדרבי, המאמן לא הסתיר את שמחתו: "זה היה לא נעים להיות כאן בשנה שעברה ולהרגיש כמה הם יותר טובים מאיתנו". מקטומיניי: "הייתה לנו תוכנית ותוך 30 דקות כל מה שדיברנו עליו קרה"

(גודל טקסט)

זה אולי נראה מפתיע, אבל מנצ'סטר יונייטד חגגה בפעם השנייה בשלושה משחקים באיתיחאד. ה-1:2 הענק אתמול על מנצ'סטר סיטי הצליח להחזיר את אולה גונאר סולשיאר ושחקניו לחיים, מכיוון שצ'לסי הפסידה וכעת הפער מהרביעייה הראשונה עומד על חמש נקודות בלבד. עם זאת, הניצחון שהרחיק את היריבה העירונית לכדי 14 נקודות מליברפול שבספגה, מה שקירב את היריבה המושבעת לאליפות היסטורית לאחר 30 שנה, בוודאי מתסכל מעט את השדים האדומים.

מנצ'סטר יונייטד פתחה את הדרבי בבליץ ולא במקרה מצאה את עצמה מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה בפיגור הביתי הכפול הכי מוקדם בעידן הקטלוני, בעיקר הודות לשלישייה הקטלנית של דניאל ג'יימס (בישול), אנתוני מרסיאל (שער) ומרקוס ראשפורד – כשהאחרון מחזיק במאזן אדיר של 13 שערים ב-14 משחקיו האחרונים עבור יונייטד ונבחרת אנגליה.

בסיום אמר סולשיאר: "פגשנו קבוצה מדהימה עם המאמן הכי טוב בעולם, אז להשיג תוצאה מדהימה כזו, תוך שאנחנו מגנים ככה ויוצרים כל כך הרבה מצבים…יכולנו גם להוביל בשלושה או ארבעה שערים, אבל השוער נתן תצוגה טובה. פגשנו יריבה שקשה לקחת לה את הכדור, זו קבוצה שיכולה להרוג אותך, אבל עם המהירות של ההתקפה שלנו הצלחנו לאיים עליהם ולהיות מסוכנים בכל פעם שיצאנו קדימה".

סולשיאר גם הגדיר את הניצחון הזה כגדול בקריירת האימון שלו: "אם מסתכלים על היריבה שלנו ורואים נגד מי שיחקנו, אז כן, אני חושב שזו היכולת הכי טובה שהצגנו מאז שהגעתי. עשינו את הכי טוב שלנו וגם הצלחנו להציג כדורגל שמח ומהנה. אני רואה את השיפור מאז שהגעתי, אני זוכר את הדרבי בעונה שעברה וזה היה מאוד לא נעים לראות את סיטי כל כך יותר טובה מאיתנו, גם אם היא הקבוצה הכי טובה בעולם, אבל היום אנחנו במקום הרבה יותר טוב".

הקשר סקוט מקטומיניי החמיא לסולשיאר בחזרה: "הייתה לנו תוכנית משחק, ידענו בדיוק איך אנחנו רוצים לשחק וזה קרה ב-30 הדקות הראשונות. זה היה נחמד לראות שכל מה שדיברנו עליו קרה. אמרתי עוד לפני המשחק שהייתה לנו עונה לא קלה בינתיים, דברים לא הלכו לנו וגם לא היה לנו מזל לעתים, אבל ידענו שעלינו להמשיך לעבוד קשה והפעם זכינו לניצחון מתוק. זה היה נהדר לראות את האוהדים חוגגים בסיום".

על הניצחון הגדול העיבה התקרית הגזענית המכוערת במהלך המשחק, כאשר פרד וג'סי לינגארד, שני קשרי יונייטד, ספגו נהמות ממספר אוהדי המארחת וחפצים אף הושלכו לכר הדשא ואחד מהם פגע בברזילאי. מנצ'סטר סיטי כבר הודיעה שהיא מחכה להתקדמות חקירת המשטרה המקומית ושהאוהדים שיימצאו אשמים יורחקו לכל החיים, אבל פרד לא מסתפק בכך: "לצערי הרב, אנחנו עדיין חיים בחברה כזו. זו בושה שככה אנשים מתנהגים ב-2019. על המגרש לא הרגשתי או ראיתי את זה, רק בסיום המשחק, החבר'ה הראו לי, אבל כן הרגשתי מצת שפגע בי. לא מנסה להבין את זה, רק ממשיך קדימה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי