קלופ: "כמעט יום מושלם, סוף סוף שמרנו על שער נקי!"

אליסון
אליסון | Catherine Ivill/Getty Images

ליברפול ברחה לפער דו ספרתי בפסגה והמנג'ר לא הסתיר את שמחתו: "זה לא היה היום של בורנמות' ואנחנו הבקענו שערים נהדרים". פציעת לוברן לא נראית חמורה

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי הפסידה בדרבי ליונייטד, לסטר תשחק רק בהמשך היום (15:50, ישיר בספורט1) וה-0:3 הקליל של ליברפול בחוץ על בורנמות' אפשר לה לברוח בפסגה. 30 שנה לא זכו המייטירדס באליפות ואמנם אנחנו רק בתחילתו של חודש דצמבר, אבל פער של 11 נקודות בפסגה (ו-14 מהאלופה מנצ'סטר סיטי) הוא בהחלט הפרש שכבר קשה להתעלם ממנו.

ה-0:3 המוחץ של המוליכה עוד היה ללא הכוכב הכי גדול של הקבוצה העונה, סאדיו מאנה שישב על הספסל במשך 90 דקות וראה את חבריו משייטים לעבר ניצחון, שלושה ימים בלבד אחרי שרוברטו פירמינו ומוחמד סלאח סופסלו דווקא בדרבי הענק נגד אברטון. קלופ מבצע את השינויים הללו בשל העובדה שהקבוצה נמצאת ברצף של משחק כל 3-4 ימים, היא עוד תצא לאליפות העולם בדוחא בהמשך החודש ותשוב היישר למשחקי חג המולד, כך שאין למנג'ר ברירה אלא לתת מנוחה לכוכביו, אבל עם סגל כל כך שופע כישרון ועמוק, כנראה שזו הבעיה האחרונה של הגרמני.

"זה לא היה קל כמו שחושבים, הבחורים עבדו קשה וקיבלו החלטות טובות", פירגן קלופ בסיום, "לכן זה נראה כמו ניצחון נוח. יכול להיות שציפינו לפחות לפני המשחק, אבל בורנמות' נקלעה לסיטואציה קשה כשאיבדה שניים מהשחקנים הכי חשובים שלה ואפשר היה להבין בשלב מסוים שזה פשוט לא היום של בורנמות'. אנחנו, לעומת זאת, הבקענו שערים נהדרים, הגענו להזדמנויות ענקיות והשגנו תוצאה חשובה. זה היה כמעט מושלם".

קלופ אומר כמעט מושלם, מכיוון שבמהלך המשחק הוא איבד את דיאן לוברן שנאלץ לצאת עוד לפני המחצית: "אני לא יודע עדיין לומר מה מצבו, אבל זה לא נראה חמור מדי. הוא הרגיש משהו ואמר שהוא יכול להמשיך עד ההפסקה אם צריך, אבל לא רצינו לחכות והחלפנו אותו. כך גם ג'יני ויינאלדום ואדם ללאנה, הפציעות שלהם לא חמורות אבל זה הספיק כדי שהם לא ישחקו".


לוברן נוטש בכאבים. "לא נראה חמור" (Catherine Ivill/Getty Images)

ליברפול, מעבר לניצחון, גם שמרה על שער נקי לראשונה אחרי 14 משחקים בכל המסגרות ועל כך אמר קלופ: "אני יכול לדמיין כמה רצף הניצחונות שלנו מעניין אנשים, אבל אם להיות כן אז אנחנו לא חושבים על זה. על כך ששמרנו שער נקי, אני יכול לומר לכם שבחדר ההלבשה כולם מדברים על זה – סוף סוף!", קינח המנג'ר בדרכו.

כעת תצא ליברפול למשחק קריטי בליגת האלופות, ביום שלישי נגד אלופת אוסטרליה רד בול זלצבורג, משחק בו נקודה תספיק לה כדי להעפיל שלב, אולם הפסד צפוי להשאירה מחוץ למפעל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי