"קל להשוות בין מרקוס ראשפורד לכריסטיאנו רונאלדו"

מרקוס ראשפורד
מרקוס ראשפורד | Michael Regan/Getty Images

מנצ'סטר יונייטד עדיין חוגגת את ה-1:2 על סיטי בדרבי, המנג'ר סולשיאר יודע למי הוא צריך להודות על כך ולא חשש לערוך השוואה: "יש לו את כל הסיכויים שבעולם להפוך לשחקן מהצמרת העולמית"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר שוב נצבעה באדום בשבת האחרונה, אחרי שיונייטד הצליחה להדהים את האלופה והיריבה העירונית באצטדיון האיתיחאד עם 1:2 משכנע במיוחד, ואת מירב הכותרות והשבחים, עם כל הכבוד למנג'ר אולה גונאר סולשיאר, קוטף מרקוס ראשפורד – שבגיל 22 הפך לאהוב הקהל, לא רק בשל היותו יליד העיר ושחקן בית, אלא בעיקר בשל יכולותיו האדירות שלאחרונה תורגמו ל-13 שערים ב-14 משחקיו האחרונים בקבוצה ובנבחרת.

סולשיאר, שעל אף הביקורות הרבות נגדו והקריאות להחליפו לא אחת הפסיד רק פעמיים ב-13 משחקים מול "שש הגדולות" (העונה צבר 10 נקודות מול ארבע הראשונות ובמקביל גם שמט 10 נקודות מול שש האחרונות), יודע למי הוא צריך להודות על ההופעות האחרונות: "מאוד קל להשוות בין ראשפורד לכריסטיאנו רונאלדו".

המנג'ר הנורבגי, שכמובן שיחק עם CR7 בשנותיו האחרונות בקריירה בעשור הקודם, טען: "שניהם מאוד כישרוניים, היכולות שלהם פנומנליות, הם בכושר תמיד והגישה שלהם מצוינת – יש להם הכל. לילד יש כל הזדמנות שבעולם להפוך לשחקן מהגדולים ביותר ובואו נקווה שהוא ימשיך כך", אמר על החלוץ הצעיר.


ראשפורד חוגג בדרבי (Michael Regan/Getty Images)

כריסטיאנו רונאלדו כבש 118 שערים ב-292 הופעות ביונייטד בין השנים 2003 ל-2009, ובלי לנקוב במספרים הוא מאמין שראשפורד יכול להגיע להישגים דומים: "לא אדבר על כמויות ומספרים, אבל כל הוא עוד ימשיך בגישה החיובית הזו ויחשוב רק על איך הוא משתפר, יוצר מצבים וכובש, הוא ימשיך להבקיע".

אגב, הבוקר גם נכתב בעיתון "דיילי מייל" כי הניצחון האחרון בדרבי, כמו גם התוצאות מול קבוצות הצמרת וההבנה שמדובר בקבוצה חדשה יחסית שנבנית על ידי סולשיאר, הורידו את ראשי השדים האדומים מהרעיון לפנות למאוריסיו פוצ'טינו, המנג'ר שפוטר מטוטנהאם, ושבשלב זה אין שום תוכנית או כוונה להיפרד מסולשיאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי