ז'סוס עקף את ניימאר: "מיוחד". פפ: "רוצה עוד 500 תוך חודשיים"

גבריאל ז'סוס
גבריאל ז'סוס | Pixsell/MB Media / Contributor

חלוץ מנצ'סטר סיטי הגיע ל-101 שערים בקריירה והפך לברזילאי הצעיר אי פעם שהבקיע מספר דו ספרתי של שערים בליגת האלופות: "משתדל לעשות את העבודה שלי". גווארדיולה החמיא לפודן: "יכול לתקוף מכל מקום במגרש"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

למרות שכבר הבטיחה את העלייה לשמינית הגמר מהמקום הראשון בבית, מנצ'סטר סיטי דרסה הערב (רביעי) 1:4 את דינמו זאגרב בקרואטיה והגיעה ל-501 שערים ב-199 משחקים תחת המנג'ר פפ גווארדיולה. כוכב המשחק היה גבריאל ז'סוס, שהפציץ שלושער והגיע ל-101 שערים בקריירה בגיל בגיל 22 ו-252 ימים בלבד.

ז'סוס רשם ציון דרך מרשים נוסף, כשהפך לברזילאי הצעיר ביותר שהגיע לעשרה שערים בליגת האלופות – בכך עבר את ניימאר, שעשה זאת בגיל 23 ו-75 ימים. החלוץ אמר בסיום: "להבקיע שערים זה תמיד מיוחד עבורי, בטח כשמדובר בשלושער בליגת האלופות. אני תמיד משתדל לעשות את העבודה שלי על הצד הטוב ביותר, עם ובלי הכדור, שהיא לעזור לקבוצה לנצח ולהבקיע כמה שיותר גולים".

מי שציין את הופעתו ה-50 במדי מנצ'סטר סיטי בכל המסגרות היה פיל פודן הצעיר, שעשה זאת בסטייל עם שער ובישול ומיהר לצייץ בסיום: "חג המולד הגיע מוקדם עבורי". המנג'ר פפ גווארדיולה החמיא לאנגלי: "פיל יכול לתקוף מכל נקודה במגרש, הוא שחקן מסוכן להפליא והוא שיחק ממש טוב היום. אני גם שמח מאוד עבור גבריאל ז'סוס, חלוצים זקוקים לשערים והיום הוא הבקיע שלושה. זה היה חשוב עבורו, עבור הקבוצה, עבור כולנו".

על כך שהקבוצה הגיעה ל-500 שערים תחתיו, אמר גווארדיולה: "500 פעמים של אושר! כשאתה מבקיע שער זה הרגע הכי טוב שיכול להיות. בסך הכל, כיף לנו, צברנו כמות מדהימה של רגעים גדולים. אני מקווה שנוכל להבקיע עוד 500 גולים תוך חודשיים מהיום" (צוחק).

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי