סולשיאר: "אנחנו רוצים להתחזק בינואר במספר עמדות"

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images

גרינווד בן ה-18 זכה להשוואה מחמיאה ממאמנו לוויין רוני אחרי הצמד ב-0:4 של מנצ'סטר יונייטד על אלקמאר, אך המנג'ר מתכנן להתחזק בקרוב: "צריכים שניים או שלושה שחקנים"

(גודל טקסט)

השיפור הניכר של מנצ'סטר יונייטד לאחרונה, שהגיע לשיא בניצחון 1:2 על מנצ'סטר סיטי בדרבי בשבוע שעבר, עשוי לתפוס תאוצה בינואר הקרוב. אמש (חמישי) השדים האדומים הביסו 0:4 את אלקמאר בסגל משני מאוד במשחק לפרוטוקול, בו מייסון גרינווד בן ה-18 הממשיך לספק את הסחורה עם צמד, אבל נראה שהמנג'ר אולה גונאר סולשיאר מתכנן לחזק את הקבוצה בשניים או אפילו שלושה שחקנים בחלון ההעברות הקרוב.

במסיבת העיתונאים שערך היום סולשיאר לקראת המשחק נגד אברטון (יום ראשון, 15:50, ישיר בספורט1), אישר המנג'ר שפול פוגבה והבלם אריק באיי צפויים לשוב לאימונים בשבוע הבא וסיפר שג'סי לינגארד בספק גדול למפגש לאחר שלא התאמן היום, אבל דבריו היותר מעניינים היו אתמול לאחר המשחק נגד ההולנדים שחתם את שלב הבתים.

ביממה האחרונה פורסם בכלי התקשורת באנגליה שליברפול הקדימה את מנצ'סטר יונייטד בקרב על הכוכב היפני של רד בול זלצבורג, טאקומי מינאימו שצפוי לעבור לאנפילד בתחילת ינואר וגם ארלינג הולאנד הנורבגי, כוכב אחר של זלצבורג, נחת אתמול בגרמניה והוא במו"מ עם דורטמונד ולייפציג על פי הפרסומים, אבל בין אם השניים יגיעו בתפנית של הרגע האחרון או שיוותרו על מעבר לתיאטרון החלומות, סולשיאר אכן מחפש להתחזק לקראת המשך הליגה ושלב 32 האחרונות בליגה האירופית.


יאנג עושה כבוד לגרינווד הצעיר (LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images)

"אנחנו חושבים על חיזוק הסגל במספר עמדות", אמר המנג'ר, "אם תסתכלו על הסגל שלנו, אנחנו צריכים שניים או שלושה שחקנים כדי שנוכל לבצע רוטציות במהלך העונה. נראה את מי נצליח להחתים".כאמור אתמול היה זה סגל צעיר של יונייטד, אבל בשל אותם הדברים שציין סולשיאר לעיל, עלו בהרכב גם שחקנים כמו אנטוני מרסיאל והארי מגווייר.

בין הצעירים היה גם גרינווד, עליו אמר סולשיאר: "כנראה שכבר אמרתי את זה בעבר, אין בזה חדש – זה מה שהוא יודע לעשות. מחר הוא יגיע לאימון וכנראה שנראה ממנו עוד כמה שערים. הוא סקורר טבעי וכמה שהוא יותר קרוב לשער, ככה הוא יותר מסוכן. הוא צריך לשפר את משחק הראש כדי להפוך לחלוץ מהרמות הכי גבוהות. שיחקתי עם וויין רוני ואחרים, אבל הוא אחד הכובשים הכי טובים שראיתי".

הצמד של גרינווד, אגב, היה היסטורי עבור מנצ'סטר יונייטד, מכיוון שהוא הפך לשחקן הכי צעיר בתולדות המועדון להבקיע צמד במשחק אירופי, הקדים את מרקוס ראשפורד ב-45 ימים. אוהדי הקבוצה גם צוחקים על כך שכעת במאזנו כבר שישה שערים בקבוצה הבוגרת, משמע שער אחד יותר מאלכסיס סאנצ'ס במדי הקבוצה ואפילו יותר שערים מאנחל די מריה. בפרמיירליג הוא כבש שער בכורה ב-3:3 נגד שפילד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי