ארלינג הולאנד נחת בדורטמונד כדי לנהל משא ומתן

ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד | Michael Regan/Getty Images

כוכב זלצבורג בן ה-19, שכבש 24 שערים ב-22 משחקים בליגה ובליגת האלופות, מחזיק בסעיף שחרור וצפוי לעזוב את אלופת אוסטריה בינואר הקרוב. גם יובנטוס הגישה הצעה לרכישתו

(גודל טקסט)

הדיווחים בנוגע לעתידו של הכוכב בן ה-19 ארלינג הולאנד הולכים ומתרבים, אבל אם להסתמך על הידיעה שפורסמה הלילה (בין רביעי לחמישי) בגרמניה, נראה שלכוכב הצעיר של רד בול זלצבורג יש קבוצה חדשה לקראת חלון ההעברות של ינואר: ברדיו מקומי פורסם כי הולאנד נחת ביום רביעי בדורטמונד, יממה אחרי ההפסד לליברפול שסיים את דרכה של אלופת אוסטריה בליגת האלופות, וששם הוא עשוי לשחק החל מהחודש הבא. מאוחר יותר אישרה קבוצתו של הולאנד כי הוא אכן נחת בגרמניה על מנת למגעים עם דורטמונד ולייפציג.

בימים האחרונים פרסם העיתון הגרמני "קיקר" כי הולאנד דורטמונד מעוניינת בחלוץ הצעיר, מחליפו של מואנס דאבור בזלצבורג שכבש העונה 16 שערים ליגה ב-16 מחזורים ובליגת האלופות סיים קמפיין מטורף עם שמונה שערים, וכשנשאל על כך המנהל המקצועי מייקל זורק הוא טען: "מתוך כבוד אנחנו לא נדבר על שחקנים של קבוצות אחרות", אבל במקביל גם אישר שהמועדון מחפש חלוץ.

חוזהו של הולאנד באוסטריה מסתיים רק ב-2023, אבל עבור כ-20 מיליון יורו הוא יוכל להשתחרר כבר בינואר בהתאם לסעיף שחרור בחוזהו ולכן, אם הדיווח נכון, הוא הגיע לדורטמונד כדי לקדם את המו"מ. את החלוץ מייצג סוכן העל מינו ראיולה, שעל פי הפרסומים באיטליה גם מחזיק בהצעה מיובנטוס, שמוכנה לשלם עבור החלוץ 30 מיליון יורו ולהולאנד שכר של שלושה מיליון יורו לעונה.

רק נזכיר כי בהתאם לשינוי החוק ב-2018, הולאנד יוכל לשחק בשלב הבא של ליגת האלופות אם יחתום בדורטמונד, יובנטוס, רד בול לייפציג שגם כן מוזכרת כמעוניינת בשירותיו או בכל קבוצה אחרת, לאחר שבשנה שעברה נעשה שינוי בתקנון וכל קבוצה יכולה לרשום שלושה שחקנים לשלבי ההכרעה בליגת האלופות ו/או בליגה האירופית ללא כל מגבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי