למפארד: "וויליאן ופדרו? רוצה רק שחקנים שמעוניינים להיות כאן"

פרנק למפארד
פרנק למפארד | Jan Kruger/Getty Images

לקראת בורנמות' (שבת, 16:50, ישיר בספורט1), מאמן צ'לסי דיבר על צמד שחקני הכנף שעתידם במועדון בספק: "זה מאוד פשוט, אני רוצה שחקנים טובים". וגם: התייחס למפגש מול אקה ושיבח את טומורי

קבוצות: בורנמות' צ'לסי
(גודל טקסט)

ביום שלישי צ'לסי עלתה לשלב שמינית הגמר של ליגת האלופות לראשונה מזה שנתיים ורק ביום שני הקרוב תדע מי תהיה יריבתה האירופית הבאה בחודש פברואר, ובינתיים הבלוז ינסו להפוך את המומנטום השלילי בליגה במשחק הבית נגד נגד בורנמות' (שבת, 16:50, ישיר בספורט1).

צ'לסי אמנם נמצאת במקום הרביעי, עם פער של חמש נקודות ממנצ'סטר יונייטד, אך בארבעת המשחקים האחרונים רשמה לא פחות משלושה הפסדים, שכללו בין היתר תוצאות מפתיעות נגד ווסטהאם ואברטון. למזלה של המארחת, בורנמות' נמצאת בכושר הירוד בליגה עם חמישה הפסדי ליגה רצופים ואם לא די בכך, היא במרחק של נקודה אחת מהקו האדום.

לקראת המשחק המאמן פרנק למפארד סירב לדון לקראת השמועות לגבי עזיבתם של ווילאן ופרדו כאשר האחרון הביע את רצונו לחזור לברצלונה: "אני רוצה שחקנים שמעוניינים להיות כאן ויכולים לתרום לנו, אני חושב ששניהם הוכיחו את הדברים האלו עד כה. זה מאוד פשוט מבחינתי, אני רוצה שחקנים טובים".


פדרו. יישאר בצ'לסי? (Alex Burstow/Getty Images)

בנוסף לכך דיבר המאמן על מגן בורנמות' שגדל במחלקת הנוער של צ'לסי נייתן אקה ששמו נקשר שוב לבלוז: "נייתן הוכיח כאשר עבר לבורנמות' שהוא שחקן פרמיירליג מצוין, אבל אני לא חושב לעשות שינויים בחלק האחורי שלנו, אני מאוד מרוצה ממה שיש לנו כאן".

בנוסף החמיא המאמן לפיקאיו טומורי, אותו אימן למפארד בעונה שעברה בדרבי קאונטי ולאחרונה האריך את חוזהו בצ'לסי לחמש שנים נוספות: "הוא עשה דרך ארוכה. מרגע שהגיע לדרבי הוא הראה מוסר עבודה, רצון לשפר את עצמו ולהקשיב. כולם ראו בעונה שעברה מה הוא יכול לעשות ולא בכדי הוא נבחר לשחקן המצטיין של הקבוצה. היו תהיות אם הוא יכול להצליח בפרמיירליג, אבל לי תמיד היה אמון בו ואני חושב שהוא השתלב בצורה מצוינת".

מבחינה מקצועית, למפארד צפוי לפתוח עם הרכב דומה לזה שניצח באלופות את ליל, תמי אברהם ימשיך בחוד ההתקפה לצד כריסטיאן פוליסיק ו-וויליאן, בעוד הקפטן ססאר אספיליקווטה עשוי לקבל מנוחה ואת מקומו בהרכב יקבל ריס ג'יימס.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי