למפארד: "לא מגיבים טוב ללחץ בבית". קאנטה מעוניין לעזוב

מייסון מאונט
מייסון מאונט | OLLY GREENWOOD/AFP via Getty Images

צ'לסי הפסידה בפעם השלישית העונה בסטמפורד ברידג' והמאמן הבין את שריקות הבוז של הקהל אחרי 1:0 לבורנמות': "אני לא רוצה שניראה ככה". דיווח: אלוף העולם מאס במצב ורוצה לעבור לריאל מדריד

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

הפסד ביתי שלישי העונה לפרנק למפארד וצ'לסי, שמקבוצה שביססה את מעמדה כאחת מארבע המוליכות למרות סגל צעיר, המשבר הולך ומעמיק וגם המקום בצמרת
בסכנה. הבלוז רשמו משחק נרפה וחסר מעוף מול בורנמות', גם החילופים של למפארד שהוציא את כריסטיאן פוליסיק ו-וויליאן לא תרמו בדיעבד, ובדקה ה-84 דן גוסלינג העניש אותם במה שאולי היה לראשונה בהיסטוריה שימוש ב-VAR ובטכנולוגיית קו השער במהלך אחד כדי לקבוע 0:1 לאורחים.

צ'לסי כבשה העונה 25 שערים ב-17 מחזורי פרמיירליג, אבל דווקא בביתה, בסטמפורד ברידג', היא כבשה 11 שערים בלבד בתשעה משחקים ומעבר להפסד מתקבל על הדעת מול ליברפול היא נכנעה גם לבורנמות' ולווסטהאם ורשמה תוצאות תיקו מול לסטר ושפילד. הפער שלה ממנצ'סטר יונייטד השישית הינו חמש נקודות עוד לפני שהשדים האדומים פגשו את אברטון (15:50 בספורט1), פער של חמש נקודות גם מוולבס ושש נקודות מטוטנהאם שתתארח אצל הזאבים (15:50 בספורט2). מארסנל שתארח בהמשך הערב את מנצ'סטר סיטי (18:20 בספורט1) היא בהפרש של שבע נקודות.

הקהל הגיב בשריקות בוז בסיום המשחק ולמפארד אמר שהוא מבין ללבם של האוהדים ומקבל בהבנה את תסכולם: "אנחנו לא משחקים טוב מול האוהדים שלנו והתוצאות בהתאם. לא יצרנו מספיק מצבים, אבל כן הגענו לשניים או שלושה שהיינו צריכים לנצל. לא הצלחנו להלהיב את הקהל והם צודקים, אנחנו לא צריכים לשחק ככה – זו ממש לא הקבוצה שאני רוצה לראות".


"לא רוצה הקבוצה שאני רוצה לראות" (OLLY GREENWOOD/AFP via Getty Images)

למפארד המשיך: "אם הייתה בעיה עם הקהל אני הראשון שהייתי אומר, כי אני איש של צ'לסי, אבל אני לא יכול להגיד זאת היום כי אם הייתי יושב ביציע אז הייתי מגיב כמוהם. 'המשחק איטי, הבלמים מוסרים אחד לשני, למגן ובחזרה לבלמים', הם אומרים וצודקים. אני לא הייתי רוצה לבוא ולראות משחק כזה. הם מגיעים כדי לתמוך בקבוצה, נוסעים לכל משחק ולשחקנים יש אחריות לרגש ולשמח אותם".

כשנשאל למפארד אם מדובר במשבר, לאחר שלפני בסך הכל כחודש הקבוצה חגגה רצף של שישה ניצחונות וכעת היא עם ניצחון אחד וארבעה הפסדים בחמישה משחקים, טען: "אם אנחנו לא נמצאים בשיא היכולת ולא מצליחים לפרוץ הגנות כי שחקנים מתקשים מול הסדר והארגון של היריבה, אז עלינו למצוא דרכים אחרות להבקיע. זה מבחן שעל כולנו לעבוד קשה כדי לעבור אותו. העצבים והלחץ מגיעים ומורגשים באצטדיון כשאנחנו לא מצליחים לחדור את ההגנות ואנחנו לא מגיבים טוב לזה".

במקביל, "הסאן" פרסם כי קשר הקבוצה, אנגולו קאנטה, מיואש מהעובדה שצ'לסי לא קרובה להתחרות על תארים ומעוניין לעזוב בסיום העונה. אחרי אלוף העולם מחזרות, בין השאר, ברצלונה, באיירן מינכן ויובנטוס, אבל הקשר מעדיף לעבור לריאל מדריד. הבעיה, מבחינתו, היא שלבלאנקוס יש את קאסמירו וספק רב אם הנשיא פלורנטינו פרס יסכים לשלם כ-90 מיליון עבור קאנטה. עם זאת, נזכיר כי בקיץ דווח שהמאמן זינדין זידאן ביקש לנסות לצרף את קאנטה, איתו הוא מיודד.


ברצלונה מעוניינת, אך הוא רוצה למדריד. קאנטה (Clive Rose/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי