בדרך ליונייטד? סולשיאר טען: "הולאנד בחר לאן לעבור בינואר"

ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד | Michael Regan/Getty Images

אחרי ה-1:1 נגד אברטון, מנג'ר השדים האדומים נשאל על נסיעתו לאוסטריה כדי לשוחח עם חלוץ זלצבורג: "הייתה לו שם תקופה נהדרת". וגם: דה חאה ומגווייר מתלוננים על אישור השער, גרינווד שוב זוכה למחמאות

(גודל טקסט)

מייסון גרינווד בן ה-18 הציל אתמול (ראשון) את מנצ'סטר יונייטד מהפסד ביתי לאברטון כשקבע 1:1 בדקה ה-77, ואמנם היה זה משחק שישי ברציפות ללא הפסד, אבל זה גם היה תיקו שלישי באותו רצף משחקים והשדים האדומים הידרדרו בעקבות המעידה למקום השישי, למזלם רק במרחק של ארבע נקודות מצ'לסי שבמקום הרביעי.

ולמרות כל זאת, בבוקר שאחרי המשחק בממלכה מדברים בעיקר על השינויים שצפויה לבצע יונייטד בחלון ההעברות בינואר. לפני המשחק נגד הטופיז, המנג'ר אולה גונאר סולשיאר סיפר שהקבוצה מתכוונת להתחזק בשניים או שלושה שחקנים, ובמקרה או שלא, אתמול אחרי המשחק הוא סירב להתייחס לדיווחים לפיהם הוא מעוניין לצרף את הכוכב הנורבגי הצעיר של רד בול זלצבורג, ארלינג הולאנד, אבל הוא כן סיפק רמז עבה.

"הייתה לו תקופה נהדרת בזלצבורג, הוא יודע מה הוא רוצה לעשות ויודע כבר מה יהיה", אמר סולשיאר כשנשאל על עתידו של החלוץ בן ה-19 שכבש שמונה שערים בשש הופעות בליגת האלופות וגם באוסטריה הרשית 16 פעמים ב-14 משחקים. "אין לי צורך לייעץ שום דבר לאף שחקן של קבוצה אחרת", הוסיף סולשיאר, אבל כמובן שהתייחסותו לכך שהולאנד יודע כבר מה צופן לו העתיד, מעידה על כך שהשניים שוחחו. סולשיאר והולאנד, מעבר להיותם שניהם מנורבגיה, עבדו יחד לפני שנתיים במולדה כשסולשיאר העניק לחלוץ את הופעת הבכורה שלו בבוגרים בגיל 16. לפי הדיווחים, סולשיאר ביום שישי המריא לאוסטריה ושוחח עם הולאנד בניסיון לשכנעו לעבור ליונייטד.


עם זאת, עוד לפני המראת סולשיאר לאוסטריה גם נודע כי הולאנד נחת בגרמניה ועל פי הפרסומים שוחח עם דורטמונד ורד בול לייפציג על האפשרות לעבור לאחת מהן בינואר הקרוב. סולשיאר, יש לציין, סירב לאשר שהוא אכן עשה את הדרך לזלצבורג כדי לשוחח עם החלוץ וטען שהוא לא מגיב לפרסומים בתקשורת.

ובחזרה למשחק אתמול נגד אברטון. במועדון הביעו ביקורת חריפה על כך שהשער של אברטון אושר, לאחר שדויד דה חאה לא הצליח להגיע לכדור הקרן כתוצאה ממגע של שחקני אברטון כשהוא בתוך תיבת החמש. דה חאה עצמו העלה לחשבון הטוויטר שלו תמונה שמוכיחה שנמנע ממנו להגיע לכדור על ידי מגע וגם הבלם הארי מגוווייר טען: "זו עבירה ברורה. אנשים יכולים להגיד שדה חאה צריך להיות חזק יותר ולהגיע לכדור, אבל זו עדיין עבירה ברורה. רואים שהוא קופץ עליו ומונע מדויד להגיע לכדור בכוח".

סולשיאר גם כן טען לעבירה ברורה: "הייתה אכזבה גדולה במחצית כי אסור לנו לספוג שערים כאלה, אבל זו הייתה עבירה ללא ספק. אין לי מה להתלונן על כך שלא שרקו, אבל רואים שעוצרים את דויד מלאגרף את הכדור. זה מאכזב שלא השגנו את שלוש הנקודות".

המנג'ר גם אמר על גרינווד הצעיר ולקראת חלון ההעברות: "מייסון הוא שחקן שאין הרבה כמוהו בכל הנוגע לאיזור הרחבה. אף אחד לא מופתע שהוא כובש, הוא עושה לי חיים קשים ולא מאפשר לי להשאיר אותו מחוץ למגרש. אנחנו נצרף שחקנים לקבוצה, אבל כאלה שיש להם את ה-DNA של מנצ'סטר יונייטד והפילוסופיה שלנו תמיד תהיה להתחזק בשחקנים הכי טובים שאפשר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי