מאמן מילואי ליברפול: "רגע מיוחד, לא רצינו שהמשחק ייגמר"

מילואי ליברפול נגד אסטון וילה
מילואי ליברפול נגד אסטון וילה | Michael Regan/Getty Images

החבורה הצעירה של אלופת אירופה הובסה 5:0, קריטשלי סיפר שמאמני אסטון וילה דין סמית' וג'ון טרי נכנסו לחדר ההלבשה שלהם כדי לברך את השחקנים שהצטיינו חרף ההפסד הצורם. וגם: מתי הובסו המייטירדס לאחרונה?

(גודל טקסט)

ליברפול תעלה הערב (רביעי, 19:30) לכר הדשא בדוחא לחצי גמר גביע העולם למועדונים למפגש מול מונטריי המקסיקנית, כשבגמר כבר מחכה פלמנגו הברזילאית שגברה אתמול 1:3 על אל הילאל הודות למהפך במחצית השנייה, אבל ה-5:0 שספגה אלופת אירופה רק אתמול מאסטון וילה ברבע גמר גביע הליגה גנב את הכותרות הבוקר בממלכה.

כידוע, ליברפול נאלצה להתפצל לשתי קבוצות שונות לאחר שבמולדת הכדורגל מצאו את עצמם ללא תאריך פנוי לקיום רבע גמר גביע הליגה אליו העפילה ליברפול לאחר 5:5 נגד ארסנל וניצחון בדו קרב פנדלים, ולכן הגיעו הצדדים להחלטה שהמייטירדס ישלחו סגל לדוחא ולגביע הליגה יתייצבו עם סגל צעיר – מה שמכונה קבוצת המילואים עד גיל 23. כך יצא שאמש בווילה פארק עלו 11 שחקנים צעירים, ההרכב הצעיר בתולדות ליברפול עם שחקנים שרובם כלל לא נמנים על סגל הקבוצה הבוגרת, והמדהים הוא שהם חטפו 5:0 – אבל שוער אסטון וילה נבחר למצטיין המשחק!

הארבי אליוט בן ה-16, מי שערך בשנה שעברה הופעת בכורה בבוגרים של פולהאם (הצעיר בהיסטוריית הפרמיירליג) ובקיץ האחרון נרכש על ידי אלופת אירופה, הוביל את הקבוצה הצעירה שעל אף הפסד צורם, היא בעטה לשער יותר פעמים מווילה שכבשה חמישייה, בעיטה יותר פעמים למסגרת, מסרה יותר כדורים וגם החזיקה יותר בכדור. זו גם הייתה הסיבה שמיד לאחר המשחק, מנג'ר אסטון וילה דין סמית' ועוזרו ג'ון טרי בחרו ללכת לחדר ההלבשה של ליברפול ולהחמיא לשחקנים הצעירים, שרשמו את אחת התבוסות היפות בכדורגל אם אפשר לקרוא לזה כך.


אליוט. כיכב בהפסד 5:0 (Michael Regan/Getty Images)


ניל קריטשלי
, שעמד על הקווים וניהל את קבוצת המילואים של ליברפול, הודה גם לאנשי וילה: "ההתנהגות של שחקני אסטון וילה מהרגע הראשון הייתה מופתית והבחירה של סמית' וטרי להגיע לחדר ההלבשה כדי לשבח את השחקנים שלנו לא הותירה מילים, זה היה רגע מאוד מיוחד. אני חושב שזה היה ערב נפלא וזה היה משחק פנטסטי שלנו, היינו חסרי מזל להיקלע לפיגור 2:0 אחרי שהחמצנו מספר הזדמנויות קורצות. אף אחד לא רצה שהמשחק הזה יגיע לסיומו וזכינו לתמיכה מדהימה".

דין סמית', מנג'ר וילה, סיכם: "זה כנראה היה רבע הגמר הכי מוזר אי פעם שראיתי או שהייתי חלק ממנו. יש לליברפול קבוצה מאוד טכנית והם החלו את המשחק בצורה מזהירה, אלה שחקנים צעירים שזכו להמון כישרון, אבל אנחנו היינו תכליתיים במשחק בו לא הייתה לנו ברירה אלא להעפיל לחצי הגמר. אני נותן על כך את כל הקרדיט לשחקנים, כי כולם ציפו שננצח ואכן ניצחנו, אבל עשינו זאת מול קבוצה צעירה כשגם אנחנו עם שחקנים שרשמו הופעות בכורה העונה.

עבור אסטון וילה יהיה זה חצי גמר גביע הליגה ראשון מאז 2012/13, בעוד ליברפול הודחה ברבע הגמר לראשונה מאז 2007/8. זה גם היה בסך הכל ניצחון שני של וילה על ליברפול במגרשה הביתי ב-21 המשחקים האחרונים (חמש תוצאות תיקו ו-14 הפסדים) ואילו ליברפול הפסדיה לראשונה אחרי 20 משחקים בכל המסגרות, אז שנכנעה לנאפולי בליגת האלופות בספטמבר. זהו גם ההפסד הכי גדול של ליברפול מאז ה-5:0 למנצ'סטר סיטי ב-2017 וזו פעם ראשונה שליברפול סופגת ארבעה שערים במחצית מאז 2015. ואחרי כל זה, נזכיר שב-19:30 עולה ליברפול בהרכב החזק עם שלל כוכביה למשחק בדוחא בניסיון לזכות בתואר נוסף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי