כוחות הביטחון נפרשו ברחבי ברצלונה, אוהדים התבקשו להקדים

משטרת ברצלונה
משטרת ברצלונה | Eric Alonso/Getty Images

שעות לפני הקלאסיקו, המשטרה הקטלאנית הציבה מחסומים בכבישים בין הקאמפ נואו למלון סופיה בו שוהים השחקנים וריכזה כוחות גדולים באיזור האצטדיון. נכון לשעות הצהריים לא קיים חשש למפגע ביטחוני מצד מפגינים

(גודל טקסט)

שעות ספורות בלבד נותרו עד הקלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד, והרחובות סביב הקאמפ נואו כבר רוחשים פעילות. המשטרה הקטלאנית, ה"מוסוס ד'סקוואדרה", כבר כיתרה את האיזור שבין האצטדיון המפואר למלון סופיה, בו מתארחים שחקני שתי הקבוצות עד ליציאה לכיוון המגרש.

בספרד התפרסמו תמונות של רכבי המשטרה חונים באיזורים שונים מול המלון ובצד האצטדיון, ומתחילים בחסימות כבישים. אבטחה כבדה ליוותה גם את שחקני ברצלונה שהגיעו בשעות הבוקר המוקדמות למלון, ובמועדון ביקשו מהאוהדים להקדים להגיע למשחק על מנת לא ליצור חיכוך עם כוחות הביטחון.

כזכור, הקלאסיקו נדחה במספר שבועות לאחר שורת הפגנות ברחבי קטלאניה, מצד ארגונים הקוראים לקבלת עצמאות של האנטומיה שבשטחי ספרד. גם לאחר שנקבע התאריך החדש של הקרב הגדול בין שני המועדונים הגדולים ביותר ב"לה ליגה" היו קולות שקראו לבטלו או לדחותו פעם נוספת בשל החשש ממהומות. כרגע, כך מעריכים בספרד, המוחים יפגינו בנקודות שונות בעיר – גם קרוב למסלול האוטובוסים של הקבוצות – אך לא יסכנו את קיום המשחק או את שלום האוהדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי