פוגבה צפוי לפתוח בהרכב, סולשיאר: "הקשר הטוב בעולם"

פול פוגבה
פול פוגבה | Michael Regan/Getty Images

מנג'ר יונייטד רמז כי הצרפתי ישוב ל-11 במחזור חג המולד מול ניוקאסל (חמישי החל מ-19:20, ספורט1): "תוספת כוח משמעותית". המצב המקצועי: "ידענו שננצל את העונה הזו כדי לבנות קבוצה וסגל לעונה הבאה"

(גודל טקסט)

אחרי ה-2:0 המביך מול ווטפורד שהרחיק את השדים האדומים בצורה משמעותית מהמאבק על המקום הרביעי, מנצ'סטר יונייטד תקווה לשפר עמדות במהלך חג המולד, שם צפוי לה – כמו לשאר קבוצות הפרמיירליג – לוח זמנים עמוס במיוחד. קבוצתו של אולה גונאר סולשיאר תארח את ניוקאסל (חמישי החל מ-19:20, ספורט1), תתארח אצל ברנלי (שבת החל מ-19:50, ספורט2) ותצא לקרב יוקרתי אצל ארסנל (רביעי החל מ-21:50, ספורט1).

סולשיאר, שמפגר כבר ב-24 נקודות אחרי ליברפול שלה עוד משחק חסר, צבר העונה פחות נקודות לעומת ז'וזה מוריניו שפוטר בשבוע שעבר לפני שנה, אבל זוכה לגיבוי מוחלט ועל מצב הקבוצה טען: "ידענו שהעונה עוד יהיו עליות וירידות, שזו שנה שאנו ננצל כדי לבנות קבוצה וסגל לעונה הבאה, אבל אני מקווה שנצליח להאיץ את התהליך בכך שנשפר את התוצאות. כרגע אנחנו בפיגור לעומת מה שקיוויתי".

מי שככל הנראה יפתח בהרכב לראשונה מאז סוף חודש ספטמבר הוא פול פוגבה, שהחלים מפציעה ארוכה וצפוי לקבל את הקרדיט נגד ניוקאסל. "זה נהדר לקבל אותה בחזרה", הודה סולשיאר ורמז כי הצרפתי אכן ישוב ל-11. "הוא היה טוב מאוד בדקות ששיחק מול ווטפורד, זו תוספת כוח משמעותית עבורנו ויכול להיות שאפתח איתו כבר במשחק הקרוב כי הוא מוסיף לנו המון איכות למשחק".

סולשיאר החמיא: "פול יכול לשחק בכל עמדה בקישור – קשר אחורי, קשר 50/50 וקשר התקפי מאחורי החלוץ. הוא יכול לספק מסירות ארוכות, לעשות תנועה לעומק ולחלץ כדורים – הוא מסוגל לעשות הכל ולכן הוא הקשר הטוב ביותר בעולם. אם אשחק איתו גבוה, יגידו שהוא היה צריך לשחק יותר נמוך. אם אפתח איתו בעמדה יותר אחורית, יגידו שהוא היה צריך לשחק בעמדה יותר התקפית. תמיד יהיה דיון סביבו".

על המשחק עצמו אמר סולשיאר: "אנחנו מודעים לכך שיהיה קשה לשבור את ניוקאסל, אבל אחד הדברים הטובים ביותר בקבוצה שלנו העונה הוא שעד עכשיו תמיד הגבנו היטב אחרי תוצאות פחות טובות. אמנם לא שמרנו על עקביות בינתיים כמו שהיינו רוצים, אבל גם לא סבלנו מרצף שלילי ארוך כמו בסוף העונה שעברה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי