יורגן קלופ מסכם שנה: "יש לי רק מילה אחת להגיד – וואו!"

שחקני ליברפול חוגגים זכייה בליגת האלופות
שחקני ליברפול חוגגים זכייה בליגת האלופות | Nigel Roddis/Getty Images

מאמן ליברפול הודה לאוהדים על התמיכה וכתב להם: "יש לנו מעט זמן לחשוב על מה שעשינו. אני לא אחד שמביט לאחור, אבל לעולם לא אשכח את הלילה במדריד. צפיתי שעות בסרטונים שלכם. אני הכי בר מזל בעולם"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול רחוקה שני משחקים בלבד מפרידה משנת 2019, ואיזו שנה גדולה ובלתי נשכחת זו הייתה עבור המועדון. הקבוצה של יורגן קלופ זכתה בליגת האלופות לראשונה מאז 2005 עם ניצחון 0:2 על טוטנהאם, המשיכה לזכייה בסופר קאפ האירופי לאחר ניצחון על צ'לסי וזכתה גם באליפות העולם למועדונים (הקבוצה הראשונה מאנגליה שזוכה בשלושת התארים). כמובן שאסור לשכוח את מאבק האליפות הצמוד מול מנצ'סטר סיטי והרקורד מטורף מפתיחת העונה הנוכחית בה הכתר צפוי לחזור הביתה. רגע לפני שני משחקי הכריסמס המאתגרים, כאשר אלופת אירופה תתארח בלסטר (חמישי, 21:45, ישיר בספורט1) ותארח את וולבס (ראשון), המאמן הגרמני העביר מסר מיוחד לאוהדים דרך האתר הרשמי של המועדון.

קלופ כתב לאוהדים: "ליברפול הוא מועדון מיוחד. חדר ההלבשה שלנו ממחיש עד כמה הוא נפלא כאשר יש שילוב של תרבויות ומסורות אבל אידיליה כקולגות, חברים, יחד עם אותן המטרות. אנחנו ממשיכים בהכנות למשחק נגד לסטר, נבלה קצת עם המשפחות לפני הנסיעה מחר בבוקר. רוצים לאחל לכם חג שמח".

על השנה האחרונה: "יש לנו זמן קצר לעצור ולחשוב על השנה המדהימה עבור הבחורים האלה, המועדון וכמובן האוהדים. אני חושב שאתם כבר הספקתם להכיר אותי, אני לא אחד שמביט לאחור, לא כשיש מה לעשות, אבל אי אפשר להתעלם מכל מה שחווינו השנה? במילה אחת: וואו! אני כל כך גאה בכל כך הרבה דברים שעשינו וכמובן שקודם כל בזכייה שלנו בתואר. כל עוד אני חיי, לעולם לא אשכח את הלילה במדריד ולמחרת בליברפול כשהבאנו את גביע האלופות הביתה. פעם אמרתי שהעיר 'תתפוצץ' כשזה יקרה, אבל אפילו אני לא האמנתי שכך יהיה".

יורגן קלופ עם גביע האלופות. "במילה אחת – וואו!" (Gettyimages)

המאמן המשיך: "באותו יום גרמתם לנו חוויה יוצאת דופן, כשהסתכלתי על האנשים למעלה מהאוטובוס הפתוח, זה חיזק את מה מה שידעתי מאז השמונה באוקטובר 2015 כשהצטרפתי לכאן – אני האיש הכי בר מזל בחיים שהוא חלק מהמועדון והמשפחה המיוחדת הזו. קראתי לבחורים 'מפלצות מנטאליות' בנקודות שונות ב-2019 כי הם ממשיכים לעשות את עבודה ולא חשובות הנסיבות".

הקהל: "זה מעולם לא היה נכון יותר מאותו הלילה נגד ברצלונה באנפילד, כולם נתנו יותר ממאה אחוז, הם דחפו את עצמם למקסימום והיה משהו קסום ומיוחד, אבל בואו נהיה ברורים לגבי זה – לא יכולנו לעשות את זה בלעדיכם. הייתם חלק גדול. וזה לא רק אני והשחקנים אלא כל מי שעובד במועדון. אנחנו לא לוקחים שום דבר כמובן מאליו. אגלה לכם סוד – לאחר הזכייה בליגת האלופות ביליתי כל כך הרבה זמן בצפייה בסרטונים של האוהדים שלנו חוגגים (יוטיוב) , שעות שלמות עברו, ניסיתי לראות אם היו דברים שאולי פספסנו. המחשבה שלנו היא כמו תמיד עם משפחות הילסבורו. אנחנו יודעים שיש כל כך הרבה אוהדים שמשקיעים הכל ב-90 הדקות שלנו בכדורגל, זה משהו מיוחד. לעולם לא תצעדו לבד. נמשיך ב-2020. תודה".

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי