"למפארד מתקשה לשמור על יציבות בבית. הפסד שקשה לבלוע"

פרנק למפארד
פרנק למפארד | Marc Atkins/Getty Images

באנגליה קטלו את היכולת של צ'לסי, שהובכה עם 2:0 לסאות'המפטון: "ניצחון מרשים לקדושים". מאמן הבלוז: "חייבים מאזן ביתי טוב יותר, קבוצות למדו לא לתת לנו מרחב. זה לא משהו של הזמן האחרון, זה קורה כבר תקופה"

(גודל טקסט)

0:2 על טוטנהאם ומוריניו? צ'לסי חזרה אתמול (חמישי) לסורה והובכה בסטמפורד ברידג' עם 2:0 לסאות'המפטון, סופגת את הפסדה הרביעי בבית העונה – מאזן דומה לזה של קבוצות תחתית כמו ברנלי, ווטפורד ואסטון וילה – ומאבדת גובה במקום הרביעי. זה היה הפסדם החמישי בתשעה משחקים של הבלוז, שינסו לא לסיים עשור מוצלח עם טעם רע בפה כשיתארחו אצל ארסנל ביום ראשון.

התקשורת האנגלית לא ריחמה על צ'לסי: "מעולים נגד התרנגולים, מצטערים נגד הקדושים", נכתב ב"דיילי מייל", שם הוסיפו: "סאות'מפטון היממה את סטמפורד ברידג'. למפארד מתקשה לשמור על יציבות בבית, זה הפסד שקשה לבלוע". ב-"BBC" כינו את הניצחון של סאות'המפטון "מרשים" וצלבו את הבלוז על ההפסד השני ברציפות בבית, לראשונה מאז 2011.

צ'לסי רשמה שבעה הפסדים העונה, אחד פחות ממה שרשמה תחת מאוריציו סארי לאורך כל העונה שעברה, ובעטה במשחק אתמול רק 10 פעמים לשער, הכי מעט מאז אפריל. סאות'המפטון, לעומת זאת, במגמת עלייה – הקדושים ניצחו ארבעה מתוך ששת משחקי הליגה האחרונים שלהם, כשב-20 שקדמו להם הם ניצחו שלושה בלבד.

תמי אברהם.
תמי אברהם. "אנחנו חייבים קודם כל להבקיע שערים" (Marc Atkins/Getty Images)

"שלטנו הרבה בכדור אבל לא עשינו מספיק באיזור הרחבה", אמר למפארד לאחר המשחק, "אני חושב שזה קרה לנו לא מעט כבר תקופה, לא רק בזמן האחרון. אנחנו צריכים להשתפר, חייבים מאזן ביתי טוב יותר".

מה השחקנים צריכים לעשות: "קודם כל, להבקיע שערים. זה הדבר הכי קשה בכדורגל, וזה האתגר שלנו. קבוצות למדו לא לתת לנו מרחב, והם מקשות עלינו להניע את הכדור. אנחנו חייבים להתגבר על זה בהקדם, אישיות היא מרכיב חשוב בכדורגל, אתה לא יכול לתת לזה להכניע אותך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי