הפיתרון של ארטטה? "צריכים לבנות מחדש את החיבור עם הקהל"

מיקל ארטטה
מיקל ארטטה | Justin Setterfield/Getty Images

המאמן הטרי של ארסנל יודע מה הוא צריך לעשות כדי להחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות: "אם נצליח לתרום את האנרגיה, זה יעזור לנו להתרומם". מחר (15:45, ספורט1): המשחק הראשון שלו באמירויות, נגד צ'לסי ולמפארד

קבוצות: ארסנל צ'לסי
(גודל טקסט)

מיקל ארטטה עוד לא הספיק להתרווח על כיסאו החדש כמאמן ארסנל, וכבר מצפה לו המבחן האמיתי הראשון. אחרי שנעזר בפייר אמריק אובמיאנג כדי לחלץ תיקו 1:1 בבורנמות', הוא יפגוש מחר (ראשון 15:45, שידור ישיר בספורט1) את פרנק למפארד וצ'לסי וינסה להשיג ניצחון ראשון כמאמן ראשי.

ארסנל ניצחה משחק אחד בלבד ב-14 המשחקים האחרונים בכל המסגרות, והיא קרובה כרגע יותר לקו האדום מאשר לטופ 4 בפרמיירליג. לטובתה עומדת העובדה כי קרוב לארבע שנים לא ניצחו הבלוז משחק ליגה באמירויות. המפתח לניצחון, על פי ארטטה, הוא החיבור של הקבוצה לאוהדים – שיקבלו את המאמן הטרי לראשונה באצטדיון הביתי.

"הייתי מרוצה מהיחס של האוהדים לשחקנים במשחק החוץ", אמר הספרדי, "שמחתי שהשחקנים הלכו לכיוון היציע בסיום המשחק, כי אנחנו צריכים את החיבור הזה. לאט לאט אנחנו צריכים לבנות אותו בחזרה, כי זה הולך להיות הנשק הכי חזק שלנו".

ארטטה מול למפארד בימיהם כשחקנים. מי ייצא מנצח מהמפגש הראשון על הקווים? (Ian Walton/Getty Images)
ארטטה מול למפארד בימיהם כשחקנים. מי ייצא מנצח מהמפגש הראשון על הקווים? (Ian Walton/Getty Images)

"אנחנו משחקים עבורם", הוסיף ארטטה, "בסוף היום, הם מצפים להרבה מאיתנו. אנחנו חייבים לתת להם את ההנאה כמו פעם, וכשאנחנו מנצחים החיים שלהם יפים יותר. זו האחריות שלנו ואנחנו צריכים לעשות הכל כדי להשיג את זה. אם אצליח לשכנע את השחקנים להשקיע יותר בחיבור עם הקהל, אעבור לשכנע את האוהדים. אנרגיה היא הכל, בחיים, בכדורגל ובספורט. אם נצליח לרתום אותה לטובתנו, זה יעזור לנו להתרומם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי