מנכ"ל מנצ'סטר סיטי: "פפ יישאר עד תום חוזהו, זה לא לדיון"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images

סוריאנו הגיב לשמועות על עזיבתו של הספרדי בתום העונה: "הוא יעזוב בזמן הנכון כשהמועדון יהיה מספיק חזק כדי לשרוד כל שינוי". שחקן העבר מרסון תקף: "בניגוד קלופ, הוא זקוק לשחקנים ב-90 מיליון ליש"ט"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

פפ גווארדיולה חווה את הימים הקשים ביותר שלו כמאמן. ביום שישי האחרון מנצ'סטר סיטי הובילה 0:2 על וולבס בדקה ה-50 אך הפסידה לבסוף 3:2. המאמן הספרדי הרים ידיים לגבי מאבק האליפות וברקע מרחפות כל הזמן השאלות לגבי עתידו. פפ, כידוע, לא ממשיך בקבוצות שלו למשך ארבע שנים וברחבי אירופה מרגישים שזו עונתו האחרונה במועדון. מי שחושב אחרת הוא מנכ"ל המועדון, פראן סוריאנו, שמשוכנע שפפ יכבד את חוזהו וימשיך עד 2021.

סוריאנו אמר: "פפ יישאר, אין שום דיון בנושא הזה. הוא יעזוב בזמן הנכון, יום אחד, כשהמועדון יהיה מספיק חזק לשרוד כל שינוי. אבל כמו שפפ אמר בעצמו פעמים רבות – הוא לא עוזב".

על העונה הנוכחית: "הייתי אומר שמה שקורה זה נורמלי. מה שלא נורמלי זה מה שקרה בשנתיים האחרונות בהן השגנו 198 נקודות בשנתיים. הפרמיירליג מאוד תחרותית, כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה, אם כי כמובן שאנחנו לא אוהבים להפסיד".


שחקני מנצ'סטר סיטי מאוכזבים (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

בינתיים, פפ עצמו סיכם את העשור של מנצ'סטר סיטי אותה הוא מאמן מאז 2016 ואמר לאתר הרשמי: "המועדון עשה התקדמות מדהימה עם מאמנים שונים ושחקנים טובים. ארבע אליפויות אנגליה זה לא רע בכלל בהתחשב באיכות הליגה". בהמשך סייג: "אבל כדורגל הוא לפי תקופות ובמשך שתי עונות היינו מדהימים אך כרגע הפסדנו יותר משחקים משתי העונות האחרונות גם יחד – צריך להסתגל לזה, לנתח ולהתקדם ונעשה זאת".

מי שהעביר ביקורת על פפ הוא פול מרסון, שחקן העבר של ארסנל שאמר: "יורגן קלופ כבר עבר את פפ ממזמן, הוא המאמן הטוב בעולם. הכל תלוי בו. הוא בנה את הקבוצה בהרבה פחות כסף. הוא יכול לקחת את רות'האם ולהפוך אותה לקבוצה פרמיירליג. גווארדיולה זקןק לשחקנים ב-80 או 90 מיליון ליש"ו כדי לגרום למערכת שלו לעבוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי