ליברפול רשמה 50 משחקי בית ללא הפסד ליגה, קלופ כועס על ה-VAR

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Laurence Griffiths/Getty Images

לאחר הניצחון על וולבס, מאמנה של ליברפול התייחס לשיפוט המסך: "העובדה שהשחקנים על המגרש נאלצים לעמוד כל כך הרבה זמן ולהמתין עושה להם לא טוב". וגם: אלופת אירופה סגרה שנה עם הישג מרשים במשחקי הבית

קבוצות: ליברפול וולבס
(גודל טקסט)

ליברפול בשלה. אלופת אירופה גברה אמש (ראשון) 0:1 על וולבס במשחק רגוע, באופן יחסי לכל ההופעות הקודמות של הקבוצה באדום, שכעת רחוקה 13 נקודות מלסטר השנייה, ונראית בדרך הבטוחה להיסטוריה. סאדיו מאנה התכבד בשער הניצחון, כשבדרך הייתה עזרה מגיבור בלתי צפוי – הסנגלי קיבל מסירה מאדם ללאנה, שזכה למקום בהרכב ובישל לסנגלי בעזרת הכתף. זה היה הבישול הראשון שלו מאז דצמבר 2016, נגד מנצ'סטר סיטי – לפני שנתיים ו-364 ימים.

הקבוצה של יורגן קלופ רשמה הישג ענק כשציינה 50 משחקי ליגה ללא הפסד באנפילד בהם ניצחה 40 ורשמה עוד עשר תוצאות תיקו. זו הפעם השלישית בלבד בהיסטוריה בה קבוצה אנגלית עושה זאת. צ'לסי (86 משחקים, 2004-2008) וליברפול עצמה (63 משחקים, 1978-1980) עשו זאת קודם מעבר לכך, אלופת אירופה ניצחה 17 משחקי בית רצופים בפרמיירליג כשרק מנצ'סטר יונייטד (19 ניצחונות שהסתיימו באוקטובר 2011) ומנצ'סטר סיטי (20 ניצחונות, רצף שתם במרץ 2012) עשו רצף מרשים משלה. ליברפול סיימה את 2019 עם 98 נקודות ב-37 משחקים באנגליה, הישג של 2.65 נקודות למשחק, השני בגובהו באנגליה כשרק צ'לסי ב-2005 האפילה עליה.

 

בדומה למשחקים בעונה הנוכחית בפרמיירליג, שופטי המסך התערבו במשחק בצורה מורגשת מאוד, כאשר דקות ארוכות לאחר השער של מאנה הגיע האישור הסופי לחגיגות. מיד לאחר מכן הזאבים כבשו בצידו השני של המגרש, בשער שהתברר כי היה בנבדל, אך פעם נוספת ההחלטה הסופית הגיעה אחרי זמן רב. המאמן יורגן קלופ התייחס לסוגיית שופטי הווידאו בסיום: "אנחנו בחודש דצמבר כבר, וממש לקראת ההתחלה של ינואר. העובדה שהשחקנים על המגרש נאלצים לעמוד כל כך הרבה זמן ולהמתין עושה להם לא טוב. הייתי מעדיף ששופט המשחק פשוט ייגש בעצמו למסך ויקבל החלטה".


קלופ נגד וולבס. "העובדה שהשחקנים עומדים דקות ארוכות לא עושה להם טוב" (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

"לגבי נבדל, אני מבין שזה יכול לקחת זמן. אבל לגבי המצב הראשון, בו הייתה טענה לנגיעת יד, אני מאמין שזה היה יכול להיות מהיר ויעיל יותר. אני מבין שכרגע ככה עושים את באנגליה. לפעמים אנחנו בצד אחד של ה-VAR ולפעמים בצד השני. דברים כאלו קורים, אף אחד לא אוהב את זה".

לגבי המשחק, בו קבוצתו לא הצליחה לכבשו במספרים המוכרים: "אני חשוב שזה היה מבחן קשה בשביל ליברפול ובצדק. וולבס רגילה לשחק בקצב משחק קשה מאוד, והם עשו כמה שינויים בהרכב בשביל זה. לנו לא הייתה את הרעננות על המגרש כדי להגיב לזה כל כך. גם כשאליסון ניסה להוציא את הכדור מהר, אפשר היה לראות שאף אחד מהקבוצה לא רצה. "כדורגל זה כמו החיים. לפעמים את מוכן ב-100% להכל, ולפעמים לא. זה היה מאבק קשה מאוד היום" סיכם המאמן. 


ליברפול וקלופ סגרו שנה עם 50 משחקים ללא הפסד באנפילד (Clive Brunskill/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי