צפו בתקציר: טוטנהאם הפסידה 1:0 אצל סאות'המפטון

יאן ורטונחן
יאן ורטונחן | Dan Istitene/Getty Images

אפקט המאמן החדש נגמר. התרנגולים ומוריניו כשלו מול ה"קדושים", שיצאו סופית מהמשבר בזכות שער אדיר של אינגס. קיין נפצע והוחלף. במקביל, לסטר גברה 0:3 על ניוקאסל, וולבס הפסידה לווטפורד

(גודל טקסט)

לאחר שצ'לסי שמטה נקודות נגד ברייטון, יום המשחקים של המחזור ה-21 בפרמיירליג המשיך עם שלושה משחקים נוספים, כאשר במוקד טוטנהאם הפסידה אצל סאות'המפטון ופספסה הזדמנות לעשות צעד משמעותי לעבר חבורת הצמרת. במקביל, לסטר גברה 0:3 על ניוקאסל ופתחה פער של ארבע נקודות ממנצ'סטר סיטי. ווטפורד ניצחה את וולבס.

סאות'המפטון – טוטנהאם 0:1
נראה שאפקט המאמן החדש של התרנגולים הגיע לסיומו, זאת לאחר שפעם שנייה ברציפות ז'וזה מוריניו וחניכיו הפסידו נקודות יקרות נגד יריבה נחותה ממנה. אחרי שבמחזור שעבר הארי קיין הציל את קבוצתו מהפסד מביך לנועלת הטבלה נוריץ', הערב גם החלוץ הבכיר של אנגליה לא הצליח לסייע.

מנגד, "הקדושים" אפשר להגיד שהקדושים יצאו לגמרי מהמשבר שעבר על המועדון לפני מספר שבועות, אחרי שהשלימו משחק רביעי ללא הפסד וניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים. כבר אחרי 17 דקות הגיע שער הניצחון, כאשר ג'ק סטיבנס שלח כדור לדני אינגס, והחלוץ הקפיץ מעל יאן ורטונחן והכניע את פאולו גסאניגה עם שער אדיר. אם לא מספיקה התוצאה הרעה, כרבע שעה לסיום המשחק קיין נאלץ לרדת מהמגרש בשל פציעה ברגלו.


מוריניו. אפקט המאמן החדש נגמר (ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images)


קיין. סיים את המשחק מוקדם מהצפוי (ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images)

ניוקאסל – לסטר 3:0 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
כשהיא מרגישה את מנצ'סטר סיטי נושפת בעורפה ומאיימת על המקום השני, לסטר עלתה הערב לכר הדשא ב"סט. ג'יימס פארק" של ניוקאסל במטרה אחת ברורה והיא לקחת את הנקודות היקרות. בדקה ה-36 ההגנה המקומית כשלה בפעם הראשונה כשנתנה את הכדור לאיוזה פרס, שלא התבלבל וכבש מול האקסית שלו.

שלוש דקות בלבד לאחר מכן, העניין חזר על עצמו – פרס חטף כדור בקרבת הרחבה של ניוקאסל, העביר לג'יימס מדיסון שהחל בריצה לעבר השער של מרטין דובראבקה,
הניף את רגלו השמאלית מ-18 מטרים וכבש שער נהדר. את המשחק חתם חאמזה צ'ודהורי בדקה ה-87, שנכנס כמחליף ונעץ כדור בין חיבורי השער היריב בבעיטה נפלאה.


פתחו פער של ארבע נקודות ממנצ'סטר סיטי. שחקני לסטר חוגגים בניוקאסל (LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images)

תוצאה נוספת
ווטפורד – וולבס 1:2


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי