אפילו למפארד החמיא: "המספרת של ג'האנבחש מדהימה". צפו

אלירזה ג'האנבחש
אלירזה ג'האנבחש | Mike Hewitt/Getty Images

למרות איבוד הנקודות המאכזב, מנג'ר צ'לסי התפעל מהשער שספגה קבוצתו ב-1:1 נגד ברייטון. גרהאם פוטר: "ביצוע נהדר". החלוץ שקנה את עולמו: "ניסיתי לבעוט הכי חזק שאני יכול"

קבוצות: ברייטון צ'לסי
(גודל טקסט)

אחרי שניצחה אותה בתשעת המשחקים האחרונים, צ'לסי סיימה היום (רביעי) רק ב-1:1 מול ברייטון במשחק שפתח את המחזור ה-21 בפרמיירליג ואת שנת 2020. הבלוז הובילו משער מוקדם של הקפטן ססאר אספיליקווטה (10), אך מספרת מופלאה של המחליף עלירזה ג'האנבחש (84) קבעה 1:1 והעניקה לשחפים נקודה ראשונה אי פעם בליגה הבכירה מול הקבוצה הלונדונית.

למרות איבוד הנקודות, מנג'ר צ'לסי פרנק למפארד החמיא בסיום לג'האנבחש: "המספרת שלו בהחלט הייתה מדהימה ביופייה, אבל איבדנו את שתי הנקודות עוד במחצית הראשונה. אם היינו יותר תכליתיים, המשחק היה נגמר בשלב הרבה יותר מוקדם. לא הגענו להמון הזדמנויות, אך שלטנו במשחק ולצערי הייתה חסרנו לנו איכות בחלק האחרון של המגרש".

גם מנ'ר ברייטון, גרהאם פוטר, התמוגג מהשער שהעניק לקבוצתו נקודה: "זה היה ביצוע נהדר ואני מאוד שמח עבור ג'האנבחש. הוא שחקן פנטטסי, שעבד קשה מאוד והשתפר. השחקנים באופן כללי היו מדהימים, הם עמדו שווה בשווה מול קבוצת טופ4. לצ'לסי יש שחקנים שיכולים לפגוע בך אם את טועה, אבל רמת האומץ של השחקנים שהמשיכו לשחק באותה דרך הייתה נפלאה. אני גאה בהם".

אחרי שלא הבקיע ב-26 משחקי הפרמיירליג הראשונים שלו, ג'האנבחש מצא את הרשת מחזור שני ברציפות וקנה את עולמו. "כשראיתי את הכדור בא לכיווני, בסך הכל ניסיתי לבעוט בו הכי חזק שאני יכול ומספרת הייתה האופציה היחידה. אני אצפה בשער עוד כמה פעמים. שנת 2019 לא הייתה כפי שציפיתי. ניסיתי לסיים אותה בצורה הטובה ביותר ואני שמח שהתחלתי אותה בדרך הכי טובה שיכולה להיות", אמר החלוץ המאושר.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי