צפו בתקציר: צמד של ז'סוס נתן למנצ'סטר סיטי 1:2 על אברטון

שחקני מנצ'סטר סיטי
שחקני מנצ'סטר סיטי | Michael Regan/Getty Images

התכולים התקשו מאוד במחצית הראשונה, אך הברזילאי השלים את העבודה לאחר ההפסקה (51, 58). רישארליסון רק צימק (71). גווארדיולה גבר לראשונה על אנצ'לוטי. ווסטהאם התפוצצה על בורנמות' עם 0:4 אדיר

(גודל טקסט)

אחרי שצ'לסי שמטה שתי נקודות יקרות, האלופה מנצ'סטר סיטי ידעה כי חייבת לנצח במשחק הפתיחה שלה לעשור החדש נגד אברטון, ועשתה זאת בזכות צמד נהדר של גבריאל ז'סוס. במקביל, ווסטהאם הוכיחה שוב מהו אפקט המאמן החדש כשניצחה 0:4 את בורנמות' בבכורה המחודשת של דייויד מויס. נוריץ' וקריסטל פאלאס נפרדו ב-1:1.

מנצ'סטר סיטי – אברטון 1:2
בפעם הראשונה בקריירה שלו, פפ גווארדיולה רשם ניצחון על קרלו אנצ'לוטי, זאת לאחר שהאיטלקי גבר על הספרדי השני המפגשים היחידים ביניהם. כמעט כמו בכל המשחקים האחרונים שלה, התכולים התקשו מאוד בדרך לשלוש הנקודות. אריק גרסיה בן ה-20 קיבל את חולצת ההרכב מאמנו, שהשאיר על הספסל את סרחיו אגוארו, ראחים סטרלינג וברנרדו סילבה, כשגם דויד סילבה היה בין המחליפים לאחר שחזר מפציעה.

המחצית הראשונה הייתה מתסכלת מאוד עבור הקבוצה המקומית ובמיוחד עבורו של ז'סוס, שעשה כמעט הכל כדי למצוא את הרשת, אך פעם אחר פעם החמיץ. פיל פודן מצא את הרשת במהלכה, אך שופטי המסך התערבו והשער נפסל. לאחר מחצית מאופסת, סיטי התעוררה והסקורר הברזילאי עשה את מה שהוא יודע הכי טוב.


היה מתוסכל במחצית הראשונה, חגג בשנייה. ז'סוס נגד אברטון (Michael Regan/Getty Images)

בדקה ה-51 הוא קיבל מסירת עומק נהדר מאילקאיי גונדואן ושלח כדור שג'ורדן פיקפורד רק הצליח לשפשף בדרך לרשת. שבע דקות לאחר זה היה תורו של ריאד מחרז להזין את ז'סוס במסירה גדולה, והפעם החלוץ בעט שטוח וחגג בפעם השנייה. אברטון הספיקה לצמק בדקה ה-71 מרגליו של רישארליסון, אך לא מעבר.

ווסטהאם – בורנמות' 0:4
הפטישים פתחו את המשחק בקצב שיא, ולאחר 17 דקות אינטנסיביות מאוד מצאו את השער היתרון הראשון. רוברט סנודגראס חדר לתוך הרחבה של בורנמות', מסר אחורה לכיוונו של מארק נובל, והקפטן הוותיק כבש, לאחר שהכדור שינה מעט את כיוונו לאחר שפגע בלואיס קוק.

בדקה ה-25 סנסטיאן האלר הקפיץ את כל יושבי האצטדיון עם ביצוע אדיר – החלוץ הצרפתי התמקם טוב לכדור גובה שמסר ראיין פרדריקס ובחצי מספרת מרהיבה שלח הכניע את ארון רמסדייל הצעיר. בדקה ה-35 נובל המשיך את החגיגה של קבוצתו על כר הדשא, כשפרץ בתוך הרחבה היריבה, הוכשל על ידי הארי ווילסון וכבש בעצמו מהנקודה הלבנה. פיליפה אנדרסון התכבד בשער הרביעי בדקה ה-66 ונעץ את המסמר האחרון בארון של ה"דובדבנים".

תוצאה נוספת
נוריץ' – קריסטל פאלאס 1:1

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי