ז'וזה מוריניו קיבל צהוב והודה: "הייתי גס רוח, אבל כלפי אידיוט"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images

במהלך ההפסד לסאות'המפטון, מאמן טוטנהאם הציץ במחברתו של מאמן השוערים של הקדושים ונענש על כך. הפורטוגלי הוסיף: "השופטים כיום כבר אינם שופטים"

(גודל טקסט)

טוטנהאם נוצחה אמש (רביעי) על ידי סאות'המפטון ופספסה הזדמנות להתקרב למקום הרביעי, אך מי שנגב את ההצגה היה באופן לא מפתיע המנג'ר של הקבוצה המפסידה ז'וזה מוריניו, שקיבל כרטיס צהוב לאחר שהתקרב לספסל היריבה והסתכל במחברתו של מאמן השוערים.

לאחר האירוע הפורטוגלי כהרגלו סיפק ציטוטים מעניינים במיוחד. "הייתי גס רוח. אבל הייתי גס רוח כלפי אידיוט". אמר מוריניו והמשיך: "ברור לי שהכרטיס הצהוב הגיע לי. היו לי חילופי דברים לא טובים עם הבחור".

בנוסף לכך הפורטוגלי שלח עקיצה לשופטים בעקבות הכשלה גבולית על דלה עלי. "בשבילי ברגע זה, השופטים הם אינם שופטים. צריך לקרוא ל-VAR. גם לגבי הגול שלנו אני לא בטוח אם היה באמת היה חוקי. מה שאני יודע שההכשלה על עלי הייתה צריכה להיות פנדל".

ההפסד לסאות'המפטון למעשה היה השלישי של 'המיוחד' אז מונה למאמן טוטנהאם והוא ינסה לחזור למסלול הניצחונות כבר ביום ראשון במשחק הגביע במידלסברו. לאחר מכן תארח את המוליכה ליברפול שטרם רשמה הפסד העונה בפרמיירליג.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי