צפו: צ'לסי עלתה שלב בגביע, מידלסברו כפתה משחק חוזר נגד טוטנהאם

רוס בארקלי
רוס בארקלי | Mike Hewitt/Getty Images

הבלוז ניצחו 0:2 את נוטינגהאם פורסט בסטמפורד ברידג', הדסון אודוי ובארקלי כבשו. חבורתו של וודגייט עלתה ליתרון לאחר שער בנבדל, אך מורה הציל את קבוצתו ממבוכה. 30 דקות לחמד בהפסד צ'רלטון

קבוצות: טוטנהאם צ'לסי
(גודל טקסט)

הסיבוב השלישי של הגביע המשיך גם היום (ראשון) כשבמוקד הדרבי בין ליברפול לאברטון באנפילד. עוד לפני הדרבי של מרסיסייד, צ'לסי עלתה לשלב הבא בזכות 0:2 על נוטינגהאם פורסט, טוטנהאם ניצלה ממבוכה וחילצה 1:1 נגד מידלסברו. קריסטל פאלאס הודחה על ידי דרבי עם הפסד 1:0. תומר חמד שיחק 30 דקות, אך צ'רלטון הפסידה 1:0 לווסט ברומיץ'.

צ'לסי – נוטינגהאם פורסט 0:2
אחרי התיקו נגד ברייטון בליגה, צ'לסי חזרה לנצח בסטייל עם 0:2 חלק על קבוצת הצמרת מהצ'מפיונשיפ. צ'לסי עלתה על לוח התוצאות כבר בדקה השישית – פדרו מצא את קאלום הדסון אודוי מצד ימין, והאנגלי פרץ שמאלה והכניע את ג'ורדן סמית' עם בעיטה שטוחה ברגל שמאל. בדקה ה-33 היתרון הוכפל עם שער כמעט זהה, שוב הדסון אודוי חתך שמאלה ובעט, סמית' הדף על קצות אצבעותיו ורוס בארקלי קבע את תוצאת המשחק עם דחיקה מקרוב.

מידלסברו – טוטנהאם 1:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
שוב טוטנהאם מסתבכת עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות, והפעם מול קבוצת התחתית מליגת המשנה באצטדיון ריברסייד. אשלי פלטשר כבש ראשון לזכות המארחת בנבדל, אך השער אושר מכיוון שאין VAR, באצטדיונים מליגת המשנה וטוטנהאם יכולה להרגיש מקופחת. כעבור 11 דקות לוקאס מורה עלה לכדור גובה מדויק של סרג' אורייה ונגח את השער השוויון. טוטנהאם חיפשה את השער השני עד דקות הסיום, אך מידלסברו התגוננה היטב וכפתה משחק חוזר.

מרקוס טברנייר והארי ווינקס (PARNABY/AFP via Getty Images)

תוצאות נוספות
צ'רלטון – ווסט ברומיץ' 1:0 (צפו בחזרה של תומר חמד)
שפילד יונייטד – פיילד 1:2
ק.פ.ר – סוונסי 1:5
בורטון אלביון – נורת'המפטון 4:2
בריסטול רוברס – קובנטרי 2:2
קריסטל פאלאס – דרבי 1:0
קרו – בארנסלי 3:1

ג'ילינגהאם – ווסטהאם 2:0

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי