ג'ונס גנב את ההצגה בדרבי של ליברפול: "התחננתי לשחק, זה מטורף"

יורגן קלופ, קורטיס ג'ונס
יורגן קלופ, קורטיס ג'ונס | Clive Brunskill/Getty Images

הקשר הצעיר הפך לשחקן הצעיר ביותר שכובש בדרבי מאז רובי פאולר. "הוא קטף את התהילה", נכתב ב-"BBC". קלופ החמיא: "הוא שאפתן, עוקב אחריו שנים. אהבתי כל שנייה במשחק". וגם: המבצר אנפילד והשיאים

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

 מה לא נאמר על ליברפול, אלופת אירופה הנוכחית? הקבוצה של יורגן קלופ ממשיכה בשלה, 'הכל הולך'. אתמול (ראשון) גם הרכב משני במיוחד (תשעה שינויים בהשוואה לליגה) לא מנע מהאדומים להשיג 0:1 קטן-גדול על אברטון בדרבי בסיבוב השלישי בגביע האנגלי. ליברפול ניצחה את הטופיז פעמיים באנפילד באותה עונה לראשונה מאז 1987 והשלימה 23 משחקי בית רצופים נגד אברטון ללא הפסד. שלישיית החוד הרגילה קיבלה מנוחה וכך גם הבלם וירג'יל ואן דייק. מתוך 25 משחקי הבית האחרונים שלה – היא ניצחה ב-23. מאז ספטמבר 1999 לא ניצחו הטופיז באנפילד.

"גיבור בן 18 הכריע את הדרבי עבור ליברפול עם שער ענק, ממש שער הרעמים. נראה שלא משנה מה היא תעשה – אי אפשר לעצור את הרצף של אנפילד", נכתב "בסקיי ספורטס", שם הזכירו גם את הדומיננטיות של אדריאן עם שלוש הצלות גדולות. "בין כל המחליפים של קלופ, היה ג'ונס שחטף את התהילה בדרבי עם שער מרהיב שלא ישכחו הרבה זמן", החמיאו בסיקור ב"BBC".

אמנם החלוץ היפני טאקומי מינאמינו שהצטרף בינואר רשם בכורה בהרכב, אך הקשר הצעיר קרטיס ג'ונס היה הגיבור הגדול כשכבש שער ענק בדקה ה-71 עם הטעייה אחת גדולה ובעיטה מסובבת למשקוף ופנימה. האנגלי, שרק בסוך החודש יחגוג את יום הולדתו ה-19, היה לשחקן הצעיר ביותר של ליברפול שכובש בדרבי מאז עשה זאת רובי פאולר במרץ 1994 כשהיה בן 18 ו-334 ימים. ג'ונס נבחר לשחקן המצטיין כמובן.

ג'ונס אמר בסיום: "כל כך רציתי לשחק, ממש התחננתי להזדמנות, עברתי תקופה לא קלה, התנדנדתי על הספסל אבל הייתי צריך להיראות חזק ולהתמודד. פשוט כל כך שמח שניצחנו ואני מצפה כבר ליריבה הבאה. אני חושב שבשבילי כשחקן צעיר, בחור מקומי, לשחק בקבוצה שאני אוהב עם האוהדים האלה – זה מטורף. יצאתי למשחק במטרה לנצל כל הזדמנות שאקבל. הייתי בר מזל לכבוש שער כזה". הקשר מיהר לכתוב ברשתות החברתיות: "איזה יום עצום, ההרגשה של השער הראשון שלי בליברפול..אבל הכי חשוב שניצחנו. מסתכלים קדימה"

קלופ נפעם: "זו הייתה הופעה סנסציונית של קבוצה מאוד לא מנוסה. היו הרבה שחקנים צעירים ששיחקו לראשונה בבמה כזו כמו הגביע האנגלי, מול קהל ענק ונגד יריבה טובה. אהבתי כל שנייה במשחק הזה. תיקו ממש לא היה בתוכניות שלנו".

על מה שמיוחד בליברפול: "אם אתה רוצה להיות שחקן של ליברפול, אתה חייב לכבד את העקרונות של המועדון הזה. אם אתה רוצה להיות שחקן ליברפול, אתה צריך לכבד את העקרונות של המועדון הזה. אנחנו לא תמיד יכולים לשחק את הכדורגל הכי טוב בעולם אבל אנחנו יכולים להילחם יותר מכל קבוצה אחרת. וכל עוד אנחנו משתמשים בעקרונות שלנו – נהיה יריבה קשה מאוד".

על ג'ונס: "מה שהוא עשה מדהים. הוא שאפתן, חיכה בסבלנות לרגע שלו. הוא אמנם צעיר מאוד ועליו להשתפר אבל הוא בדרך הנכונה. אני יודע למה הוא מסוגל, שלוש שנים שאחרי עוקב אחריו. רק משהו מוזר יימנע ממנו להיות שחקן של ליברפול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי