קיין ייעדר כחודשיים, מוריניו: "חדש בשבילנו לשחק בלי חלוץ"

ז'וזה מוריניו, הארי קיין
ז'וזה מוריניו, הארי קיין | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images

על פי הערכות כוכב טוטנהאם לא ישוב בקרוב, המנג'ר אישר שמדובר בפציעה חמורה ואמר לאחר ה-1:1 נגד מידלסברו: "אי אפשר להפוך את סון ולוקאס למספרי 9"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

טוטנהאם שוב הציגה משחק חלש ואיכזבה, אבל למזלה הצליחה לכפות משחק חוזר. היא התארחה אצל מידלסברו המדורגת רק במקום ה-16 בצ'מפיונשיפ ובניגוד למרבית הקבוצות בפרמיירליג עלתה בהרכב החזק ביותר העומד לרשותה במשחק הגביע, ובכל זאת הסתבכה ורק הודות לשער שוויון של לוקאס מורה בדקה ה-61 מחקה יתרון מרגלי אשלי פלטשר ובשבוע הבא היא תארח את המשחק החוזר, במטרה להשיג את הכרטיס לסיבוב הרביעי בגביע האנגלי.

ז'וזה מוריניו אמנם פתח בהרכב החזק ביותר שעומד לרשותו, כולל יונג מין סון ששב לאחר שריצה עונש השעיה בשלושת המשחקים האחרונים, אבל ככל הנראה בחודשיים הקרובים התרנגולים ייאלצו להסתדר ללא הכוכב הכי גדול שלהם, הארי קיין שבהפסד האחרון לסאות'המפטון נפצע בהאמסטרינג ולא צפוי לשוב בקרוב ומסתמן שיחמיץ גם את משחקי שמינית גמר ליגת האלופות נגד לייפציג.

"החיסרון של קיין מציב את מוריניו בבעיה עוד יותר גדולה מאשר נקלע אליה פוצ'טינו", נכתב ב"סקיי", על אף שבשמונה משחקים בלעדיו בעבר ניצחה הקבוצה. מוריניו הודה בכך וטען: "זה חדש בשבילנו לשחק בלעדיו, לשחק בלי חלוץ. ניסינו לתת את הכדורים ללוקאס מורה ולסון, אבל זה לא היה קל. הבחורים עשו ככל שביכולתם, אבל זה לא שאפשר להפוך את לוקאס או את סון למספרי 9. נצטרך לנסות דברים אחרים. אנחנו משחקים עם שישה שחקני התקפה, אבל בלי חלוץ. אין לנו איש מטרה שמאפשר לנו לארגן את המשחק".


מוריניו. LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images

גם הבלם יאן ורטונחן לא הכחיש את הבעיה: "יכולנו לשחק, אבל השתמשנו בכדורים ארוכים יותר מדי". הבלגי בעצמו מסר 19 כאלה, יותר מכל שחקן אחר, ומסתבר שמאז מוריניו טוטנהאם מוסרת יותר ויותר כדורים כאלה – אם תחת פוצ'טינו העונה בליגה היא כלל לא הגיעה ל-60 כדורים ארוכים למשחק, ורק במשחקי החוץ נגד ארסנל וליברפול התקרבה למספרים כאלה, תחת מוריניו היא מוסרת בין 55 ל-65 כדורים כאלה במשחק, כשהמינימום נרשם מול ברייטון (46) והמקסימום מול ברנלי (79). כעת, בלי חלוץ 9 כמו שהגדיר זאת מוריניו, הבעיה בהתקפה תהדהד עוד יותר.

מוריניו אישר את הדיווחים על קיין כשאמר: "אני חושב שעדיף שהצוות הרפואי יתייחס לכך, אבל אני יכול לומר דבר אחד – ההרגשה שלי שזו לא פציעה קטנה התבררה כנכונה. אני לא יכול לדבר על זמן החלמה משוער, אבל זו לא פציעה קטנה".


קיין ברגע הפציעה. טוטנהאם הסתבכה כהוגן (ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי