ווקר: "זו תקופה עמוסה, ניסינו לשמור על הרגליים אחרי ה-0:3"

ריאד מאחרז, ברנרדו סילבה, קווין דה בריינה
ריאד מאחרז, ברנרדו סילבה, קווין דה בריינה | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

מנצ'סטר סיטי דרסה את היריבה העירונית באולד טראפורד, המגן סיפק את הסיבה לירידה בחצי השני וגם ברנרדו סילבה טען: "שיחקנו מושלם במשך 45 דקות, זה היה פיצוי לאוהדים". גווארדיולה לא מיהר לחגוג

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

בעוד במנצ'סטר יונייטד מתקשים לעכל הפסד צורם נוסף, מעל עשרים שנה שלא ספגו השדים האדומים בביתם שלושה שערים כבר במחצית הראשונה, במנצ'סטר סיטי עזבו אמש (שלישי) את תיאטרון החלומות עם חיוכים גדולים על פניהם. 1:3 מרשים במשחק הראשון של חצי גמר גביע הליגה, תוצאה שמעמידה אותם בעמדה פנטסטית לקראת הגומלין ב-29.1 באיתיחאד ואולי בדרך לתואר נוסף בעידן פפ גווארדיולה.

ברנרדו סילבה היה הראשון לפרוץ את הסכר וכבש את אחד משערי העונה כשמצא את החיבורים בבעיטה מחוץ לרחבה, ריאד מאחרז הכפיל את היתרון כעבור רבע שעה וההשפלה הגיעה לשיאה כאשר בעיטה של קווין דה בריינה, שאולי היה צריך לכבוש בעצמו ממצב אופייני, ראה את הכדור שלו משנה כיוון פעמיים ובסופו של דבר נכנס מרגלו של אנדראס פריירה שקבע 3:0 אחרי 38 דקות.

גווארדיולה נתן לשני החלוצים שלו לנוח, בעוד גבריאל ז'סוס עלה מהספסל סרחיו אגוארו אפילו לא שותף, אבל בחצי הראשון הייתה רק קבוצה אחת על המגרש ועל כך אמר המנג'ר: "שום דבר לא הוכרע. בשנה שעברה הם הפסידו 2:0 לפריז סן ז'רמן ובכל זאת העפילו שלב בליגת האלופות בגומלין, אז בכדורגל הכל יכול לקרות. במחצית השנייה ראינו שהם קבוצה מסוכנת וגם הזהרתי את השחקנים בהפסקה שמדובר בקבוצה עם מספיק איכויות".


האחראים לחלק ההתקפי. סילבה, מאחרז ודה בריינה (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

כשנשאל קייל ווקר מה עוד אמר להם גווארדיולה לאחר 45 דקות, ביתרון 0:3, סיפר: "ידענו שמנצ'סטר יונייטד תגיע אחרת למחצית השנייה, בגישה שונה ובמטרה להילחם, כך שלא הופתענו, אבל אנחנו בעיצומה של תקופה עמוסה, אחרי הרבה משחקים, אז ניסינו לשמור על הכדור כמה שיותר ולשמור על הרגליים כמה שאפשר – אבל בלי לוותר על הזדמנות לכבוש עוד שערים. 

ברנרדו סילבה, כובש השער הראשון ובוודאי היפה ביותר של הערב ובכלל אחד המשובחים העונה, סיכם: "המחצית הראשונה שלנו הייתה מושלמת. יכולנו גם להוביל בארבעה או בחמישה שערים, אבל החמצנו מספר מצבים. בחצי השני כבר היה לנו קשה מאוד כי הם התחילו ללחוץ ואנחנו התעייפנו, אבל זו הופעה טובה מאוד בסך הכל ואנחנו מאוד שמחים מהניצחון. בדרבי אי אפשר לנצח, מנצ'סטר יונייטד זו קבוצה גדולה והתאכזבנו מאוד כשהפסדנו להם בליגה לפני חודש, אז זה היה גם פיצוי עבור האוהדים שלנו שעזרו לנו להשיג את הניצחון".

הפורטוגלי גם נשאל על תפקידו במערך אתמול, כשבהיעדר החלוצים סרחיו אגוארו וגבריאל ז'סוס הוא למעשה תפקד כשחקן ההתקפי ביותר: "נהניתי מאוד, כי ניצחנו. פפ רצה עוד שחקן באמצע ושם אותי שם, ולשמחתי זה עבד כי אף פעם לא קל לשחק באולד טראפורד ולנצח 1:3".




ברנרדו מטיס את הכדור לחיבורים של דה חאה (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי