ארטטה התנצל על העבירה של אובמיאנג: "זה היה אכזרי"

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | Dan Istitene/Getty Images

מאמן ארסנל דיבר על הרחקתו של הגאבוני בתיקו מול פאלאס: "יכול לומר שלא הייתה לו שום כוונה לעשות זאת". גם החלוץ הביע חרטה ברשתות החברתיות: "מקווה שמאייר יחלים בקרוב". טרם התבררה חומרת פציעתו של טוריירה

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון 0:2 של ארסנל על מנצ'סטר יונייטד, ארסנל חזרה למקומה הטבעי. התותחנים התארחו אצל קריסטל פאלאס וסיימו בתיקו 1:1 מאכזב. אגב זו הייתה הפעם הראשונה בתולדות הכדורגל האנגלי שפאלאס פגשה את ארסנל אחרי חג המולד כשהיא נמצאת מעליה בטבלה.

השחקן המרכזי במשחק לטוב ולרע היה פייר אמריק אובמיאנג שכבש את ה-14 שלו בליגה והורחק בדקה ה-67 בגלל עבירה קשה על מקס מאייר שפונה מיד לאחר מכן מהמגרש והפך לשחקן הראשון בארסנל שכבש והורחק באותו משחק מאז 2013, אז עשה זאת מאמנו מיקל ארטטה.

בסיום המשחק אובמיאנג התנצל על התיקול החריף ברשתות החבריות: "אני מקווה שמקס מאייר יחלים בקרוב. אני ממש לא רציתי לתקל אותו כל כך חזק ואני מעריך את יתר השחקנים שנלחמו כדי לקחת את הניצחון, אבל לצערי אנחנו חוזרים עם תיקו, נצטרך להמשיך קדימה.

אבל לא רק אובמיאנג, גם מאמנו מיקל ארטטה דיבר על העבירה של הגאבוני: "בדיוק ראיתי את העבירה וזה נראה אכזרי. מידיעה אני יכול לומר שלאובה לא היה שום כוונה לעשות זאת. אני מתנצל על המקרה".

המאמן הספרדי המשיך ודיבר על המשחק: "אני חושב שב-35 בדקות הראשונות, הקבוצה נראתה בדיוק כמו שאני רוצה שהיא תשחק. היינו מאוד דומיננטיים ושלטנו במשחק. היינו בעמדת הנכונות והיינו מצוינים במשחק המעבר".


"ב-35 הדקות הראשונות שיחקנו בדיוק כפי שרציתי" (Dan Istitene/Getty Images)

"בעשר הדקות הראשונות של המחצית השנייה, מגיעות המחמאות לשחקני היריבה, הם שיחקו יותר אגרסיבי מאיתנו. אני מאוד כועס על זה. דווקא אחרי שספגנו ונותרנו בעשרה שחקנים הקבוצה שוב הציגה יכולת טובה".

על חילופו של לוקאס טוריירה במחצית: "זה קרה בגלל פציעה בשרירים. נצטרך לבדוק את זה עם הצוות הרפואי ואז נדע מה חומרת פציעתו".

לוקאס טוריירה. הוחלף במחצית בגלל פציעה (Alex Pantling/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי