תפנית בעלילה. אוזיל הודיע: "אשאר עד תום החוזה בארסנל"

מיקל ארטטה, מסוט אוזיל
מיקל ארטטה, מסוט אוזיל | IAN KINGTON/IKIMAGES/AFP via Getty Images

הכוכב הפרובוקטיבי חווה רנסאנס תחת מאמנו החדש, מיקל ארטטה: "הוא האיש הנכון בזמן הנכון". הערעור על ההרחקה של אובמיאנג נדחה והוא יורחק משלושה משחקים

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

תקופה מטלטלת עברה על מסוט אוזיל בארסנל, ואחרי זמן רב, נראה שהכוכב הגרמני-טורקי סוף סוף מאושר ממעמדו באמירויות. בראיון ל-'bein sports', הקשר סיפר שהוא מתכנן להישאר בארסנל עד תום החוזה שלו בסיום העונה הבאה.

בקיץ 2021, ההסכם של אלוף העולם לשעבר עליו חתם ב-2018 ייגמר, הסכם שגרם לחילוקי דעות רבים באמירויות בשנים האחרונות. אוהדים רבים ואנשי צוות מקצועי לאורך הזמן חושבים שזמנו של הגרמני עבר מזמן ועדיף שיעזוב, במיוחד בתקופת אונאי אמרי, אך מאז שמיקל ארטטה חתם במועדון המצב השתנה. 

כשנשאל על עתידו אמר אוזיל: "אני מאוד מרוצה מהחוזה שלי ואני ימשיך בארסנל עד שייגמר. אני לא יודע מה יקרה בעתיד, אבל אני נרגש לגביו, למרות שאני לא יודע מה יקרה". 

כשמירוץ האליפות נראה פחות או יותר סגור בליגה האנגלית, התותחנים נלחמים על מקום בטופ 4 ומקווים לחזור לליגת האלופות בעונה הבאה אחרי שלוש שנות היעדרות, לדעתו של אוזיל, עם ארטטה על הקווים זה בהחלט אפשרי: "הוא רוצה להחזיר את ארסנל לסגנון המשחק שגרם לה להתפרסם. להילחם ולהחזיק בכדור, לשלוט במשחק, להכתיב את הקצב. אלה הדברים שאנחנו עובדים עליהם ואפשר לראות את זה – כולם נהנים, מחייכים וצוחקים כל הזמן".

אוזיל המשיך במחמאות למאמנו החדש ואמר: "זה הסגנון שגורם לקבוצת כדורגל להצליח. אני בטוח שהוא האיש הנכון בזמן הנכון לקבוצה". בנושא אחר, התותחנים הפסידו בערעור על ההרחקה של פייר אמריק אובמיאנג, והכוכב יורחק משלושה משחקים: שפילד יונייטד, צ'לסי ובורנמות'. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי