סולשיאר: "כנראה שראשפורד לא יוכל לשחק נגד ליברפול"

מרקוס ראשפורד
מרקוס ראשפורד | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

כוכב מנצ'סטר יונייטד החמיר את פגיעתו במשחק הגביע נגד וולבס ובספק גדול למשחק ביום ראשון באנפילד (18:15 בספורט1) וספק אם ייכלל בסגל. מגווייר מונה לקפטן החדש, המנג'ר נפרד מיאנג ועקץ את קלופ

(גודל טקסט)

שבוע טוב עבר על מנצ'סטר יונייטד, אבל דווקא היום (שישי), יומיים בלבד לפני שתתארח באנפילד, לא מעט בשורות נשמעו וספק כיצד הן ישפיעו. השבוע התחיל בשבת עם 0:4 על נוריץ' וביום רביעי הקבוצה חלפה על פני וולבס ועם 0:1 דרמטי עלתה לסיבוב הרביעי בגביע האנגלי, אבל מאז יש לאוהדי השדים האדומים לא מעט סיבות לדאגה.

הבוקר (שישי) התייצב המנג'ר אולה גונאר סולשיאר למסיבת עיתונאים לקראת המפגש באנפילד (ראשון, 18:15 בספורט1) והבשורה המרכזית הייתה שבספק מאוד גדול למשחק נגד היריבה המושבעת והמוליכה ליברפול, נמצא מרקוס ראשפורד. כידוע, ראשפורד נפגע כבר נגד נוריץ' ולא אמור היה לשחק נגד וולבס במשחק החוזר בגביע, אולם עלה מהספסל בדקה ה-63 בניסיון להכריע את המשחק. ארבע דקות אחר כך יונייטד אכן השיגה את שער הניצחון, אבל החלוץ שסובל מבעיות גב לא החזיק מעמד על הדשא והוחלף תוך רבע שעה.

"אני לא יכול לומר לכם כרגע דבר. ניתן לו את כל הזמן שהוא צריך כדי להחלים, נעשה את הבדיקות היום ונראה מה מצבו", הודה סולשיאר, "אתמול היה יום טיפולים והבוקר עוד לא ראיתי אותו. אני כנראה אמור לחשוב שהוא לא יוכל לשחק, אבל בואו נראה. יש לנו 48 שעות עד המשחק".


ראשפורד נאנק מכאבים נגד וולבס (Alex Livesey/Getty Images)

במהלך מסיבת העיתונאים אישר סולשיאר שהקפטן החדש הוא הארי מגווייר, גם בשל העובדה שפול פוגבה, שרשם דקות בודדות מאז נפצע בספטמבר, ישוב בתקווה רק במהלך החודש הבא ובעיקר לאור עזיבתו של אשלי יאנג שנחת הבוקר במילאנו ועד הערב יהפוך רשמית לשחקן אינטר, עסקה שבמנצ'סטר אישרו שסוכמה ותהפוך לרשמית כשהשחקן ישלים את הבדיקות הרפואיות. יאנג בן ה-34 אמור היה לסיים את חוזהו בקיץ הקרוב, אך על פי הדיווחים דרש לעזוב והקבוצה אף תזכה עבורו לסכום משוער של כ-1.5 מיליון ליש"ט.

סולשיאר אמר על עזיבת יאנג: "נתנו לו לעזוב כי רצינו להיות הוגנים איתו. הוא בן 34, החוזה שלו מסתיים בקיץ ואם הוא קיבל הצעה לשנתיים במקום אחר אז אני חושב שזה משהו שהוא צריך לקחת, כי אנחנו לא היינו מציעים לו את זה. הוא שירת אותנו בצורה נאמנה, היה קפטן, זכה בתארים, ויש לנו שחקנים בעמדה הזו והוא רצה לעזוב לאינטר, אז למה לא?", סיכם המנג'ר.

סולשיאר גם סירב להתייחס לאופציית רכישתו של ברונו פרננדש, שעל פי כל הדיווחים ישחק הערב בדרבי נגד בנפיקה ומיד לאחר מכן יעזוב את ספורטינג ויצטרף לשדים האדומים, אולם כן אמר בקצרה על ליברפול – אותה כמעט ניצח והיה היחיד שסיים מולה העונה בתיקו בליגה (1:1 דרמטי באוקטובר): "אנחנו עושים את הכל כדי שלא נגיע למצב שנגיע ל-30 שנה בלי אליפות, אנחנו אפילו לומדים מזה שיעור. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו עכשיו עוד 24 שנים בלי אליפות – אני מאמין במועדון ואנחנו עוד נגיע לשם".

סולשיאר גם עקץ את קלופ, שביקר את הסגנון ההגנתי של יונייטד לאחרונה: "אני לא חושב שהוא האשים אותנו במשהו, אלא שהוא נתן לנו מחמאה שאנחנו מגנים היטב. כשהמנג'ר היריב מתוסכל ממך, זה סימן טוב שהבחורים עושים עובדה טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי