העברות: פודולסקי בדרך ליעד חדש, ינוזאי מתקרב לאיטליה

לוקאס פודולסקי
לוקאס פודולסקי | KAZUHIRO NOGI/AFP via Getty Images

החלוץ הגרמני (34) עזב את ויסל קובה היפנית ועתיד להצטרף לאנטליהספור בחוזה לשנה וחצי. סוכנו של הקשר הבלגי אישר שרומא פנתה: "כמובן שהוא רוצה להצטרף". וגם: אנצ'לוטי רוצה את צ'אן, רכש גדול לליברפול בקיץ?

(גודל טקסט)

רשמי
* הקשר הגנאי מובארק ווקאסו עוזב את אלאבס  לאחר קצת יותר משנתיים – לטובת ג'יאנגסו סונינג בליגה הסינית, בכפוך לבדיקות הרפואיות כמובן.

* בירקיר ביורנסון האיסלנדי עזב את אל-עראבי הקטארית ושב לליגה האיטלקית, הפעם לברשיה אחרי שב-2015 עזב את פסקארה.

* נואה לאנג, מי שזכה לכינוי "הלהיט החדש של אייאקס" רק לפני כחודש, הושאל לטוונטה.

שמועות
* אחרי השלושער הנדיר של ארלינג הולאנד בבכורה בדורטמונד, בקבוצה מצפים למכור את פאקו אלקאסר, שמעוניין לחזור לוונסיה.

* אתלטיקו מדריד נואשת לצרף את אדינסון קבאני שמסיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן בסוף העונה, אבל הצדדים טרם הגיעו להסכמה. אלופת צרפת דורשת עבור האורוגוואי 10 מיליון יורו.


יגיע לאתלטיקו בסופו של דבר? קבאני (Gettyimages)

* פריז סן ז'רמן מעוניינת בלוקאס פאקטה, אך מילאן דורשת עבורו 35 מיליון יורו.

 * טימו ורנר הנפלא כבש העונה כבר 25 שערים במדי לייפציג וזה לא סוד שהוא מבוקש בכל אירופה. לפי "מירור", צ'לסי כבר פתחה בשיחות לגבי צירופו של החלוץ הגרמני בקיץ אלא שליברפול מתכוונת להקדים אותה במירוץ. תג המחיר של החלוץ עומד על 60 מיליון ליש"ט. האם הוא יהיה הרכש הגדול של אלופת אירופה הקיץ?

* לוקאס פודולסקי בדרך ליעד החדש. החלוץ הגרמני (34) עזב את ויסל קובה היפנית שם שיחק מאז 2017 והוא עשוי להצטרף לאנטליהספור. ב-2019 עלתה האפשרות שיעשה קאמבק במועדון בו פרץ – קלן הגרמנית, אך בסופו של דבר החלוץ צפוי לחתום לעונה וחצי במדי הקבוצה הטורקית וזו תהיה ההרפתקה השנייה שלו במדינה לאחר ששיחק שנתיים במדי גלאטסראיי בין השנים 2015 ו-2017.

* רומא היא אחת הקבוצות המעוניינות בעדנאן ינוזאי, כך אישר סוכנו של הקשר הבלגי. "ספורט איטליה" דיווח כי הג'ילארוסי פנו לקשר במטרה לצרפו כמחליפו של ניקולו זאניולו. "רומא היא קבוצה גדולה, כמובן שהוא היה רוצה להצטרף, אך אני לא יכול להוסיף פרטים נוספים", אמר דירק דה וריק. לפי הדיווחים, רומא תצרף את השחקן בהשאלה עד תום העונה יחד עם אופציית רכישה בגובה 15 מיליון יורו.

* לפי "מירור", אברטון רוצה לצרף את אמרה צ'אן, קשרה של יובנטוס, והיא מוכנה לשלם עבורו 30 מיליון ליש"ט. מסרים כבר הועברו לקשר. קרלו אנצ'לוטי בונה עליו כבוס שלו במרכז השדה. נכתב בידיעה כי גם אינטר עוקבת אחריו אך אינה מוכנה לשלם את שכרו (100 אלף ליש"ט בשבוע). במועדון חוששים שעברו בליברפול ימנע את המעבר שכן צ'אן התבטא בעבר כי לא יהיה מוכן לשחק במנצ'סטר יונייטד לעולם בשל עברו באנפילד. הקשר לא נכלל בסגל יובנטוס לליגת האלופות כזכור מה שגורם לו לתסכול רב ומחשבות על עזיבה.

* ולנטינו לזארו בדרך החוצה מאינטר. הגעתו של אשלי יאנג צמצמה עוד יותר את האפשרויות שלו לשחק במדי הקבוצה. הקשרמגן האוסטרי בן ה-23 בדרך לניוקאסל לפי הדיווחים כאשר המגפייז עשויים לשלם עבורו 22 מיליון יורו. לזארו פתח העונה בהרכב ארבע פעמים בלבד.

* לפי "קוריירה דלה ספורט", סביליה רוצה לצרף את מתיאס וסינו (28), קשרה האורוגוואי של אינטר. וסינו רשם 14 הופעות ליגה העונה והרוויח מהפציעות של חבריו לקבוצה, אם כי הוא חושש מהגעתו של כריסטיאן אריקסן וצפוי לעזוב אם הדני יצטרף בינואר ולא בקיץ. לפי הדיווח, הקבוצה מאנדלוסיה עשויה לפנות בנוגע אליו לפני סגירת חלון ההעברות.

אמרה צ'אן. יצטרף לאברטון? (Thananuwat Srirasant/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי