צפו בתקציר: וארדי החמיץ פנדל, לסטר הפסידה 2:1 לברנלי

שחקני ברנלי חוגגים
שחקני ברנלי חוגגים | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

אחרי איבוד הנקודות של צ'לסי ומנצ'סטר סיטי, גם ה"שועלים" מעדו אצל הקבוצה מהתחתית. בארנס כבש ראשון במשחק, אך ווד ו-ווסטווד השלימו מהפך נהדר ב"טורף מור"

קבוצות: ברנלי לסטר
(גודל טקסט)

לאחר ההפסד המפתיע של צ'לסי אמש (שבת) נגד ניוקאסל והתיקו שעשתה מנצ'סטר סיטי, לסטר קיבלה היום הזדמנות גדולה לטפס חזרה למקום השני בפרמיירליג, אך מעדה גם היא אצל ברנלי והפסידה 2:1 אחרי שכבר הובילה במשחק.

ברנדן רודג'רס וחניכיו רצו לכפר על ההפסד במחזור הקודם בבית לסאות'המפטון, ובפתיחה ההתמודדות ב"טורף מור" היום הם גם היו הקבוצה העדיפה על כר הדשא, כשג'יימס מדיסון והארווי בארנס היו האנשים הפעילים ביותר על כר הדשא ודחפו את לסטר להרבה מאוד התקפות.

בדקה ה-33 זה השתלם מאוד – דני פראט חילץ כדור בקו מחצית המגרש, בארנס השתלט ורץ כל הדרך לעבר השער, הץגבר על שחקני ההגנה והכניע גם את ניק פופ במבצע סולו נהדר.


שוויון חשוב של ווד (Alex Livesey/Getty Images)

על אף המחצית הטובה, אחרי ההפסקה הקבוצה הביתית הראתה כי היא מעוניינת לצאת מהמשבר הגדול שפוקד אותה, אחרי שהפסידה בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה. כריס ווד היה במקום הנכון בדקה ה-56 לאזן את התוצאה על המגרש.

עשר דקת לאחר שער השוויון לסטר כמעט החזירה את היתרון שלה – מלך השערים של הליגה ג'יימי וארדי קיבל הזדמנות לעלות את מאזנו ל-20 שערים בזכות כדור עונשין, אך פופ ניחש מצוין לאן החלוץ יבעט והדף את הבעיטה. בדקה ה-79 ההחמצה עלתה ללסטר ביוקר כשברנלי יצאה להתקפה מהירה, כשבסיומה אשלי ווסטווד והשלים מהפך אדיר.  


זה עלה להם ביוקר. וארדי אחרי הפנדל המוחמץ (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי