מוריניו: "קבאני? אשמח לקבל את אמבפה בהשאלה"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images

מאמן הספרס התבדח רגע לפני נוריץ' (רביעי, 21:20, ספורט4) כשנשאל בנוגע לחיזוק: "אני לא מדבר על שחקנים של קבוצות אחרות בניגוד לאחרים, אבל אנשי פ.ס.ז' חברים שלי אז קיבלתם בדיחה". וגם: על התקרית עם רוז

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

זה לא סוד שטוטנהאם עוברת עונה קשה. הספרס מדורגים רק במקום השמיני בטבלה במרחק תשע נקודות מליגת האלופות וגם אפקט החלפת המאמן החדש לא עוזר, כשז'וזה מוריניו לא ניצח כבר ארבעה משחקי ליגה רצופים. לאחר הפציעה הקשה של הארי קיין, התרנגולים זקוקים לחיזוק. אדינסון קבאני הוא החלוץ שקושר למועדון. כשנשאל על כך, מוריניו כהרגלו גנב את ההצגה.

מוריניו אמר: "אני מסוג הבחורים שמסרבים לדבר על שחקנים של קבוצות אחרות, למרות שיש כמה מועדונים שבהחלט עושים את זה. יש לי קשר טוב עם נשיא פריז סן ז'רמן וגם עם לאונרדו, ואני רוצה לשמור על מערכת היחסים הזו. מערכת יחסים טובה מבוססת על כבוד".

ואז הגיע הפאנץ'. המאמן אמר: "אבל אם אתה רוצה בדיחה, והרי הם חברים שלי, אני אשמח מאוד לקבל את קיליאן אמבפה בהשאלה בינואר, אולי נבקש מהם. יותר מזה? אין לי מה לומר".

כשנשאל על כריסטיאן אריקסן אמר: "אני לא יכול לומר שכל יום הוא יום נפלא. אנחנו לא רוכשים שחקנים כל שני וחמישי והוא שחקן חשוב. אנשים מתמכרים למסך וכל הזמן צורכים חדשות. אני אענה תשובה שלא תספק אתכם העיתונאים – הוא בסגל למשחק מחר וישחק".

על התקרית עם דני רוז במהלך האימון: "אני לא יודע על מה אתם מדברים כשאתם אומרים 'מתח באוויר'. אין לי שום בעיה איתו. היחסים שלי עם השחקנים טובים מאוד, אני אוהב לעבוד עם הקבוצה הזו. אין בינינו מחלוקות. ההופעה שלו נגד ליברפול לא הייתה פנומנלית, אוז, בחמישי לפני ווטפורד, הודיעו לי מהצוות הרפואי שהוא דיווח להם על בעיה בגבו. ולמחרת הוא לא התאמן. זה היה מפתיע שבשישי הוא כן התאמן, אבל זו לא בעיה גדולה. אני מקבל דו"ח כתוב בכל יום מהמחלקה הרפואית שלי ובגלל השעה המאוחרת הפעם שוחחנו בטלפון. חשוב לי לדעת כל הזמן איזה שחקנים כשירים". התרנגולים יארחו הערב (21:20, שידור ישיר בספורט4) את נוריץ' בתקווה לחזור למסלול הניצחונות. 

ז'וזה מוריניו. רוצה לחזור לנצח (LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי