במהלך הניצחון על מנצ'סטר סיטי, סולשיאר צרח על לינגארד

אולה גונאר סולשיאר, ג'סי לינגארד
אולה גונאר סולשיאר, ג'סי לינגארד | Michael Regan/Getty Images

יונייטד הודחה מחצי גמר גביע הליגה למרות 0:1 קטן באתיחאד סטדיום, אך מי שגנב ההצגה היה הנורבגי שצעק על האנגלי: "אם תמשיך כאן אתה תעוף מפה", ולאחר מכן הסביר: "זה היה רגע של כעס"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד אמנם ניצחה 0:1 את מנצ'סטר סיטי בחצי גמר גביע הליגה, אך זה לא הספיק לשדים האדומים להעפיל לגמר בשל 3:1 במשחק הראשון באולד טראפורד. אך מי שגנב את הפוקוס היה מאמן יונייטד אולה גונאר סולשיאר שתועד צועק על לינגארד שלא שמר כמו שצריך את ראחים סטרלינג ואמר: "עוד פעם אחת תעשה את זה ואתה עף מפה".

כשנשאל סולשאיר על המקרה ענה: "זה היה רגע של עצבים, זה יכול לקרות מדי פעם". המאמן המשיך וסיכם את המשחק: "זה בסדר לאבד את הכדור מידי פעם, אם אתה מנסה לתקוף. אבל אם נגן כל המשחק, פשוט לא יהיה לנו שום סיכוי. הגענו למצב אחד או שניים מסוכנים, אבל אנחנו צריכים להיות יותר עקביים כדי לשחרר את הלחץ".

בהמשך נשאל סולשיאר גם על שחקני המתפתח שעדיין פצועים: "ברור שמרקוס ראשפורד, פול פוגבה וסקוט מקטומיניי מאוד חסרים לנו. אבל אני כל כך גאה ביתר השחקנים שהגיעו להישגים טובים לבד. הם צריכים להתמודד להגן כמו שצריך וכמובן שיש לנו את השוער הטוב בעולם כשהוא בכושר, הוא החזיק אותנו במשחק. אני יוצא בהרגשה מוזרה בגלל ההדחה, אבל אני עדיין מאוד גאה בבוחרים".





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי