צפו: לסטר וצ'לסי נפרדו ב-2:2 נהדר, בכורה לפרננדש ב-0:0 של יונייטד

אנטוניו רודיגר
אנטוניו רודיגר | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images

שתי הקבוצות מה"טופ-4" הציגו משחק אדיר, אשר הסתיים בחלוקת נקודות צודקת. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, הבלם רודיגר כבש בנגיחה (46), בארנס השווה מהר מאוד (54). צ'ילוול קבע מהפך (64), אך הגרמני חגג צמד (71)

קבוצות: לסטר צ'לסי
(גודל טקסט)
המחזור ה-25 של הפרמיירליג החל היום (שבת) עם שמונה משחקים, כאשר בין היתר לסטר וצ'לסי נפגשו להתמודדות סופר מעניינת ונפרדו ב-2:2 מלהיב. בנוסף, מנצ'סטר יונייטד אירחה את וולבס וסיימה את הקרב המסקרן בתיקו מאופס. לתוצאות שאר המשחקים לחצו כאן.

לסטר – צ'לסי 2:2
צ'לסי לא אומרת נואש. באחד מהמגרשים הקשים ביותר באנגליה, הבלוז השיגו היום נקודה חשובה מאוד עם 2:2 נהדר אצל לסטר, כאשר הקבוצה הלונדונית חזרה פעמיים מפיגור, כשהבלם אנטוניו רודיגר צמד נגיחות ודאג להשאיר את הקבוצות בטווח נקודות סביר.

בשני מהשחקים האחרונים שלה בפרמיירליג צ'לסי יצאה ללא הניצחון, ולמעשה אפשרה ללסטר השלישית לפתוח עליה פער של שמונה נקודות. היום ב"קינג פאוור" השועלים חגגו את חזרתו להרכב של מלך השערים ג'יימי וארדי, אך חלוץ נבחרת אנגליה לא היה במיטבו והוחלף.

לאחר מחצית ראשונה ללא שערים, האורחים עלו ליתרון בדקה ה-46 כשמייסון מאונט הרים כדור נהדר למרכז הרחבה, ורודיגר היה במקום הנכון כדי לשים את הכדור ברשת. פחות מעשר דקות חלפו, ולסטר השיגה בצדק את השוויון, כשהארווי בארנס הנהדר הקפיץ מעל השוער ווילי קבאז'רו.


רודיגר חוגג עם פתיחת המחצית השנייה (Michael Regan/Getty Images)

קבאז'רו, שיזכה להרבה מאוד ביקורות שליליות אחרי המשחק, היה פעם נוספת במרכז העניינים, כשבדקה ה-64 הוא יצא ללא סיבה ברורה מהשער, ובכך אפשר ללסטר להחליף מסירות מהירות ברחבה כשבסופן בן צ'ילוול קבע מהפך. השחקנים המקומיים היו יכולים להכריע את המשחק בהמשך הדקות, אך רשמו כמה החמצות אדירות, שעלו להם ביוקר.

בדקה ה-71 צ'לסי הציגה שחזור כמעט מדויק של שערה הראשון – מאונט הרים כדור חופשי לכיוון מרכז הרחבה, רודיגר היה שוב פעם במקום הנכון כדי לנגוח את הכדור, מטווח לא פשוט בכלל הכניע פעם נוספת של קספר שמייקל וקבע חלוקת נקודות במשחק. צ'לסי יכולה כעת לאבד גובה רב במקום הרביעי, כאשר טוטנהאם, מנצ'סטר יונייטד וגם וולבס רחוקות ממנה שש נקודות בלבד ועתידות לשחק בהמשך המחזור.


בארנס מאוכזב בסיום. לסטר הייתה צריכה לקחת את שלוש הנקודות (ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images)

מנצ'סטר יונייטד – וולבס 0:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
השדים האדומים, שהפסידו בשני משחקי הליגה האחרונים שלהם (2:0 לליברפול ו-2:0 לברנלי), המשיכו לאכזב כאשר נפרדו בתיקו מאופס מהזאבים החזקים. אולה גונאר סולשיאר העלה בהרכב להופעת בכורה את ברונו פרננדש, שחתם רק לפני מספר ימים, אך גם הפורטוגלי לא עזר למארחת, שירדה אל המקום השישי בעקבות הניצחון של שפילד יונייטד.

הקבוצה של סולשיאר עשויה לאבד גם את המקום הזה אם טוטנהאם תפתיע מחר את מנצ'סטר סיטי (18:15, ספורט1). וולבס נמצאת במקום השביעי, עם מספר נקודות לזהה לזה של השדים האדומים – 36.


ברונו פרננדש (LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי