צפו: פירמינו וסלאח להטו, 0:4 ענק לליברפול על סאות'המפטון

ג'ורדן הנדרסון, רוברטו פירמינו
ג'ורדן הנדרסון, רוברטו פירמינו | Peter Byrne - PA Images / Contributor

ניצחון מספר 24 ב-25 מחזורים למוליכה, שהגדילה זמנית את הפער מסיטי ל-22 נקודות. אחרי 0:0 בהפסקה, הברזילאי חגג עם שלושה בישולים, המצרי כבש צמד. 3:3 משוגע בין ווסטהאם לברייטון, 2:3 לאברטון אצל ווטפורד

(גודל טקסט)

אחרי שלסטר וצ'לסי פתחו את משחקי היום באנגליה ונפרדו ב-2:2 רב אירועים, המחזור ה-25 בפרמיירליג נמשך הערב (שבת). במוקד, ליברפול, האלופה שבדרך, הביסה 0:4 בבית את סאות'המפטון והגדילה זמנית את הפער בפסגה ל-22 נקודות ממנצ'סטר סיטי, שתתארח מחר (ראשון החל מ-18:15, ישיר בספורט1) אצל טוטנהאם לקרב מסקרן.

במקביל, אברטון השיגה 2:3 דרמטי בחוץ נגד ווטפורד, ברייטון חזרה מ-3:1 ל-3:3 נגד ווסטהאם, שפילד יונייטד גברה 0:1 על קריסטל פאלאס, בורנמות' ניצחה 1:2 את אסטון וילה וניוקאסל ונוריץ' סיימו ב-0:0 משמים (לחצו כאן וצפו בכל שערי השבת בליגה הטובה בעולם).

בחזרה לאנפילד. אחרי מחצית ראשונה רגועה מהרגיל באנפילד, במהלכה דווקא סאות'המפון רשמה מספר החמצות, ליברפול העלתה הילוך וסגרה את הסיפור עם רביעייה נפלאה. הסכר נפרץ על ידי אלכס אוקסלייד-צ'יימברלין (47), שקיבל את הכדור מרוברטו פירמינו ובעט כדור שטוח שחדר לרשת. 13 דקות מאוחר יותר המשחק הוכרע: הברזילאי סיפק בישול שני, הפעם לקפטן ג'ורדן הנדרסון שהכפיל מקרוב והוסיף אסיסט משלו למוחמד סלאח (72) שסיים באלגנטיות. נגמר? לא אם זה תלוי בפירמינו, שסידר לסלאח צמד (90) וסיים את המשחק עם שלושה בישולים.

אחרי 25 מחזורים בפרמיירליג, ליברפול מחזיקה במאזן בלתי נתפס של 73 נקודות – כלומר 24 ניצחונות ותוצאת תיקו אחת והיא בדרך הבטוחה לאחת האליפויות העוצמתיות שנראו אי פעם באנגליה. כבר בעוד שלושה ימים (שלישי, ישיר בערוצי ספורט1) החבורה של יורגן קלופ תארח את שרוסברי במסגרת הגביע אחרי 2:2 מפתיע במשחק הראשון, ובמחזור הבא, שייערך לאחר פגרה קצרה, היא תתארח אצל נוריץ'. מנגד, סאות'המפטון נטולת הדאגות נותרה במרכז הטבלה עם 31 נקודות.


בלתי ניתנים לעצירה. שחקני ליברפול (Gettyimages)

תוצאות נוספות

ווסטהאם – ברייטון 3:3
 קריסטל פאלאס – שפילד יונייטד 1:0
ניוקאסל – נוריץ' 0:0
ווטפורד – אברטון 3:2
בורנמות' – אסטון וילה 1:2
 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי