שיא היסטורי לליברפול, אך קלופ בשלו: "לא קרובים למטרה"

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

הפער בפסגה כבר עומד על 22 נקודות, הוא הכי גדול שהיה אי פעם למוליכה בליגה הבכירה באנגליה והמייטירדס רחוקים רק שבעה ניצחונות מאליפות, אבל המנג'ר טוען: "אנחנו לא מושלמים"

(גודל טקסט)

זו לא הפעם הראשונה בשבועות האחרונים שאוהדי ליברפול כבר שרים בגאווה "אנחנו הולכים לזכות באליפות", אבל אתמול (שבת), גם במשחק רע בהגנה, זה הסתיים ב-0:4 על סאות'המפטון ולאדומים חסרים בסך הכל שבעה ניצחונות כדי להבטיח רשמית את הזכייה בתואר לאחר 30 שנה.

ללא סאדיו מאנה הפצוע, רוברטו פירמינו בישל שלושה שערים, ג'ורדן הנדרסון בישל לאוקסלייד צ'מברליין וגם כבש ומוחמד סלאח הוסיף צמד כדי להגדיל את הפער בפסגה ל-22 נקודות הפרש (!), עוד לפני שמנצ'סטר סיטי תתארח הערב בלונדון אצל טוטנהאם (18:15, ישיר בספורט1). ליברפול שוברת שיא אחר שיא משבוע לשבוע, אבל אתמול היא הגיעה רשמית ל-100 נקודות מתוך 102 אפשריות מאז פברואר בשנה שעברה (33 ניצחונות מ-34 משחקים), כשהעונה כבר יש לה 73 נקודות לאחר 25 מחזורים – הפער הכי גדול שהיה אי פעם לקבוצה בליגה הבכירה בממלכה, שמעדה רק ב-1:1 באולד טראפורד נגד מנצ'סטר יונייטד.

ליברפול גם השוותה את שיאה של נוטינגהאם פורסט, כבר 42 משחקים ברצף ללא הפסד והיא זקוקה לעוד שמונה כדי לשבור את הרצף של ארסנל מעונת "הבלתי מנוצחים" שעומד על 49 ולמירב השבחים, עם כל הכבוד לשלישיית ההתקפה הקטלנית, זוכה ג'ורדן הנדרסון, עליו אמר אתמול כוכב העבר אלן שירר: "אם העונה נגמרת מחר, הוא צריך להיות שחקן העונה".


הנדרסון. עוד ייבחר לשחקן העונה (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

המנג'ר יורגן קלופ ממשיך לחזור על הצהרותיו לאחר כל ניצחון: "אני לא מכיר את המילה הזו. שאננות? אין לנו מקום לזה. סאות'המפטון בעטה יותר מדי פעמים לשער שלנו ועשינו שינויים בהפסקה, וזה עזר. קשה מאוד מאוד לעצור אותנו כשאנחנו בתנופה ואפילו שזה נגמר ב-4:0, אני מאוד מכבד את סאות'המפטון על ההופעה שלה".

יתרה מכך, קלופ אפילו מסרב להתרגש מהסיטואציה הנוכחית, אך מודה שדבר כזה הוא עוד לא ראה בחייו: "אם הייתי יושב בצד וצופה במה שהקבוצה עושה, היו לי הרבה שאלות, אבל אני יכול לומר לכם שאני לא מרגיש הבדל אחרי ניצחון. אני לא מרגיש חזק יותר מרצף ניצחונות, אלא שמח ואחר כך יש הקלה וחוזרים לעניינים. אני עדיין לא חושב שאנחנו קרובים להשלמת המטרה או להישג מיוחד, כי כל כך הרבה דברים יכולים לקרות בכדורגל. צריך לנצל את היכולת של השחקנים, את האופי ואת העוצמה של המועדון ושל אנפילד. זו החובה שלנו. אני מבטיח שאני לא משקר, אבל אנחנו לא מרגישים את כל מה שאתם מדברים עליו. אנחנו לא מושלמים, אפילו לא קרובים לזה".

אז סאות'המפטון אמנם חטפה רביעייה, אבל בהחלט איימה על ליברפול ולא הייתה רחוקה מיתרון מפתיע, בוודאי שהייתה שווה לפחות שער אחד אתמול באנפילד. לא במקרה אליסון, שיחד עם חבריו שמרו על רשת נקייה בפעם התשיעית ב-11 המשחקים האחרונים בליגה, הפך לשוער עם מספר ההצלות הגבוה בפרמיירליג העונה – וזאת עוד אחרי שהוא החמיץ שמונה משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי