צפו: אובמיאנג חזר להרכב, ארסנל סיימה ב-0:0 בחוץ נגד ברנלי

שחקני ארסנל נגד ברנלי
שחקני ארסנל נגד ברנלי | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

התותחנים, שעדיין לא הפסידו ב-2020, לא הרשימו בחוץ והמשיכו להתרחק מהמקום לאירופה עם 13 העונה בליגה האנגלית. רודריגס כמעט הנחיל הפסד מפתיע, אך הכדור לא עבר את הקו במלואו

קבוצות: ברנלי ארסנל
(גודל טקסט)

כשהיא עדיין בלתי מנוצחת ב-2020, ועם פייר אמריק שחזר להרכב לאחר שריצה עונש הרחקה של שלושה משחקים בעקבות התיקול הקשה על מקס מאייר, ארסנל, המדורגת במקום העשירי בטבלה התארחה היום (ראשון) באצטדיון 'טרף מור' בברנלי, המדורגת מקום אחד מתחתיה, במסגרת המחזור ה-26 של הליגה האנגלית.

התותחנים נכנסו למשחק כשהם רחוקים רק שש נקודות משפילד יונייטד המדורגת במקום החמישי וחמש נקודות ממנצ'סטר יונייטד במקום השישי. מנגד, ברנלי הגיעה במקום ה-11 בטבלה ואחרי הפסד לנוריץ' בגביע האנגלי.


פייר אמריק אובמיאנג. חזר להרכב (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

אך למרות הציפיות הרבות, המשחק התקשה להתעלות לגבהים, ולמיקל ארטטה יש הרבה סיבות לדאוג מהיכולת של קבוצתו אחרי סגירת חלון העברות. התותחנים שלטו במשחק כבר מהרגע הראשון, אך התקשו לייצר מצבים ובעטו רק פעם אחת למסגרת במחצית הראשונה, כשדווקא ההתקפות המתפרצות של המארחת נראות מסוכנות יותר. אחרי 45 דקות, הקבוצות ירדו להפסקה בתיקו 0:0.

גם המחצית השנייה הייתה מאכזבת מאוד עבור האוהדים. השינויים של ארטטה לא עזרו והתותחנים נראו חסרי מחץ ונוכחות בחלק האחרון של המגרש. אוזיל, שממשיך לקבל את הקרדיט ממאמנו החדש המשיך לאכזב והוחלף ע"י ג'ו ווילוק כבר בדקה ה-63. גם טוריירה שהחליף את סאקה לא הושיע.


מסוט אוזיל. שוב לא הרשים (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

בדקה ה-77, הגיע המצב המסוכן של המשחק. הרמה מסוכנת ברחבה הגיע לג'יי רודריגס שקיבל את הכדור מטווח אפס, בעט מהאוויר ופגע במשקוף. הכדור נחת על קו השער אך לאחר בדיקת עין הנץ, התגלה שלא עבר במלואו.

התוצאה נשמרה עד לסיום. 0:0 בין ארסנל לברנלי, התותחנים מתרחקים מהמקום לאירופה ומסיימים את המשחק בתיקו בפעם ה-13 העונה בליגה האנגלית

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי