קריצ'לי: "שיחקנו כמו ליברפול ואני גאה". מילנר תמך בחדר ההלבשה

שחקני ליברפול, ניל קריצ'לי
שחקני ליברפול, ניל קריצ'לי | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

האיש שמילא את מקומו של קלופ שמח על ההעפלה לסיבוב החמישי עם ההרכב הצעיר של המועדון איי פעם: "המגרש היה מלא והקהל נשאר עד הסוף כי הצעירים היו ראויים לכך". רצף המשחקים ללא הפסד באנפילד צמח ל-40

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

יורגן קלופ כבר עשה זאת פעם אחת, בזמן אליפות העולם למועדונים, כששלח בלית ברירה את קבוצת המילואים של המועדון לכר הדשא באנפילד ואפילו לא ניהל את המשחק. ליברפול הובסה 5:0 נגד אסטון וילה במסגרת גביע הליגה. אתמול (שלישי) זה היה שונה אלופת אירופה גברה 0:1 על שרוסברי בגביע האנגלי, אותה אחת שגררה אותה למשחק חוזר בערב בו חלק מהשחקנים הבכירים עלו מהספסל, והמשיכה את המסע לעבר הטרבל האפשרי לעיני אנפילד כמעט מלא. במרץ היא תפגוש את צ'לסי בסיבוב החמישי בגביע. כזכור קלופ החליט שהשחקנים צריכים לנקות את הראש בפגרה והודיע שהקבוצה הראשונה לא תופיע.

"ליברפול הצעירה איי פעם הצליחה במשימה", נכתב ב"BBC". "הילדים הצעירים האלה הרגישו כמו הגדולים כשחגגו ניצחון חשוב לעיני הקופ". עוד צוין כי ג'יימס מילנר הגיע לאנפילד כדי לתמוך בצעירים ויורגן קלופ ושחקני הקבוצה הראשונה לא שכחו לברך את אלה שעשו עבודה טובה בהעדרם. האנגלי אף ירד לחדר ההלבשה בסיום. קלופ גם היה בקשר עם ניל קריצ'לי שניהל את המשחק. זה היה המשחק ה-40 ברציפות של ליברפול ללא הפסד באנפילד (35 ניצחונות וחמש תוצאות תיקו). הגיל הממוצע של השחקנים שפתחו בהרכב עמד על 19 שנים ו-102 ימים – שיא מועדון כמובן.


קריצ'לי
אמר בגאווה: "כמאמן אתה מנסה לדמיין מה יהיה במשחק וזו משימה קשה, על אחת כמה וכמה עם שחקנים צעירים, אבל אני חייב לומר שמהרגע הראשון הם הראו בגרות יוצאת דופן. הגיע לנו לנצח, הם גרמו לי להיות רגוע".

ג'יימס מילנר. הגיע לתמוך (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

 

על הקשר עם קלופ: "הבוס שוחח איתי בצהריים עם כמה עצות ובעיקר מילות עידוד, הוא היה נחמד. בסיום הוא בירך אותי ואמר שהוא מרוצה מאוד ממה שעשינו. הפרס יהיה שלו – משחק נפלא נגד צ'לסי. קיבלתי הרבה הודעות מהקבוצה הראשונה". כשנשאל על כך שניהל את המשחק במקום קלופ: "הוא הבוס של המועדון הזה, מנהל הקבוצה, אני רק מילאתי את התפקיד שביקשו ממני והשחקנים עשו אותנו גאים. הקהל נשאר עד הסוף כי הוא ראה את הנערים נותנים את הלב. שיחקנו כמו ליברפול".
 
 
כשנשאל האם השחקנים הצעירים ירצו לשחק גם נגד צ'לסי: "אני לא יודע, המשחק בצ'לסי יהיה מאוד קשה, יריבה חזקה ובמשחק חוץ. אבל הערב הזה היה מסר עבור הנערים האלה – אם ננצח הלילה, אולי, אולי אחד או שניים מכם – יזכו לצאת לחוויה פנטסטית. כמובן שהם רוצים כמה שיותר מאותן החוויות, ואם הם יקבלו אותה בצ'לסי זה יהיה משום שהם ראויים לכך ללא ספק".
 
 
על מילנר: "הוא דיבר איתי באימון ושאל אם יוכל להגיע למשחק, אמרתי לו – 'בוודאי, כמובן שאתה יכול'. הוא ביקש לבוא לחדר ההלבשה והופתעתי מכך. הוא השיג כל כך הרבה בכדורגל בזכות מי שהוא. הוא נתן עצות לשחקנים, שאל איך הם מרגישים ואף היה קולני ושמח בחדר ההלבשה. אני יכול רק להודות לו על כך".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי