כריסטיאן אריקסן תוקף: "הייתי הכבשה השחורה בטוטנהאם"

כריסטיאן אריקסן
כריסטיאן אריקסן | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images)

הקשר שבר שתיקה: "האשימו אותי בהרבה דברים, קראו לי האיש הרע. הרגשתי שהיו לי 30 משחקי פרידה. שילמתי מחיר על הכנות". על העונה הקשה:" סחבנו את האכזבה מהגמר ונקלענו לסחרור אבל רק קבוצה אחת יציבה בליגה"

קבוצות: אינטר טוטנהאם
(גודל טקסט)
כריסטיאן אריקסן היה אחד המלפפונים הלוהטים של חלון ההעברות בינואר, כשהצטרף לאינטר בתמורה ל-16.9 מיליון ליש"ט. הקשר הדני, שרצה לעזוב כבר בקיץ, שובר שתיקה בראיון ל-"BBC" האנגלי וטוען כי היה הכבשה השחורה של טוטנהאם דווקא משום שהיה כנה ואמר שהוא רוצה לעזוב את טוטנהאם אחרי שש וחצי שנים. עוד התייחס גם לעונה הקשה שעברה על הספרס ולאתגר החדש.
 
 
בפתח דבריו אמר אריקסן: "האשימו אותי בהרבה דברים, כאילו הייתי האיש הרע. השנה האחרונה הייתה קשה. אחרי מה שאמרתי בקיץ תמיד שאלו בכל משחק 'מתי הוא עוזב?', 'האם הוא עוזב?'. אפילו האוהדים אמרו לי ברחוב "שלום, תודה ובהצלחה". זה היה קצת מוזר. טוב שכעת אני נמצא במקום חדש ויכול להתחיל מאפס. הייתי כנה, רציתי להגיד בקול רם את מה שאני חושב. אני בטוח שיש עוד שחקנים אחרים שרצו לעזוב והסתתרו. לא הייתי האדם הרע בחדר ההלבשה. קראתי שמאז שאמרתי שאני רוצה לעזוב אז לא היה לי טוב בחדר ההלבשה וזה לא נכון".

עוד הוסיף על התקופה הקשה: "בראשי רציתי והייתי מוכן לנסות משהו חדש, אבל הרגשתי שאם לא יגיע שום דבר אחר אני מוכן להמשיך כאן ולכבד את החוזה שלי. הייתי בקבוצה ומחוצה לה. בכל מקרה, גם אם היה לי חוזה לארבע שנים – העונה הזו הייתה קשה אחרי הגמר".

 

כריסטיאן אריקסן (GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images))

 

היכולת שלו: "באנגליה כשהחוזה שלך עומד להסתיים, בדרך כלל אתה נעלם. בסוף אני שיחקתי 30 משחקים שהרגישו כמו 30 משחקי פרידה. זה המשיך להתגלגל כל משחק 'אולי זה המשחק האחרון שלו'. אחרי אחרי ששוחחתי עם ז'וזה מוריניו, ואמרתי לו מה אני מרגיש ומה עליי לעשות, הוא אמר לי להיות מאושר. הייתי נחוץ בכמה משחקים והצלחתי לעזור אבל לא כשחקן הרכב אלא מהספסל".
 
 
העונה הקשה של טוטנהאם: "היה לנו קשה אחרי גמר ליגת האלופות, זה היה אירוע היסטורי לטוטנהאם, היה כל כך כיפי להיות שם, ואז אתה מפסיד ונשאר עם תחושה קשה. לאחר מכן קשה לך, אתה סוחב את ההפסד מהגמר, ואז אחרי כמה תוצאות רעות אתה נכנס לסחרור וקשה לך לחזור לעצמך. אבל הליגה די שווה באנגליה, רק קבוצה אחת ממריאה באמת. יש עונות כאלה".
 
 
על הקבוצות שרצו אותו: "במשך כמה שנים היו דיבורים על מנצ'סטר יונייטד אבל שום דבר לא היה רציני. דיברתי עם הנהלת טוטנהאם והבנתי מה אפשרי ומה לא אפשרי. רציתי אתגר חדש. להישאר באנגליה היה הפיתרון הקל. ברגע שאינטר הגיעה זו באמת הייתה בחירה קלה".
 

על אינטר: "לא פשוט להגיע בינואר אבל הם בתקופה נפלאה, זה נכון, ויש הרבה שחקנים מהפרמיירליג גם באיטליה כולם באותו כושר, התאמנו יחד כל העונה. אני מרגיש צורך להשתלב במהירות וללמוד מהם. יהיה מרגש לפגוש את זלאטן בדרבי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי